اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906244553615135

شرکت آنا سلول طب موفق به تولید سواپ داکرون برای نمونه گیری کرونا شد

عرضه رسمی سوآپ نمونه گیر بیماری کرونا با کیفیت بالا و قیمت مناسب

کد: 139906244553615135

https://bit.ly/3kvKM3n

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آنا سل با همکاری شرکت دانش بنیان زیست رویش موفق به تولید و عرضه رسمی سواپ داکرون مناسب برای نمونه گیری بیماری کرونا و انواع نمونه گیریهای استاندارد آزمایشگاهی تشخیصی و طبی گردید. این سواپها با استفاده از مرغوب ترین انواع پلی استر تولید شده و با دسته پلاستیکی انعطاف پذیر ارائه شده اند.

عرضه رسمی سوآپ نمونه گیر بیماری کرونا با کیفیت بالا و قیمت مناسب
عرضه رسمی سوآپ نمونه گیر بیماری کرونا با کیفیت بالا و قیمت مناسب

شرکت آنا سلول طب مفتخر است که سوآپ نمونه گیری کرونا این شرکت کلیه تست های تاییدی و مجوزهای لازم جهت استفاده در آزمایشگاه های تشخیصی و طبی را دریافت نموده و به صورت رسمی به بازار عرضه شده است

در حالی که تمام جهان نذاره گر رشد و گسترش بیماری کرونا هستند، رقابت در بین کشورهای جهان بر سر مواد و وسایل لازم برای تشخیص و درمان بیماری کرونا به اوج خود رسیده است. درخواست کشورها برای واردات ملزومات مرتبط با کرونا مانند ماسک، کیتهای تشخیصی و ابزار مرتبط با این بیماری باعث شده که این ابزار به یکی از بازوهای اقتصادی کشورها تبدیل شود.

در این میان یکی از ابزاری که به ظاهر ساده اما بسیار با اهمیت است سواپ نمونه گیری از بیمار برای تست کرونا است. اگرچه این سواپ شبیه یه گوش پاک کن ساده است اما این سواپ از جنس مخصوصی تولید شده تا بتواند به خوبی نمونه را برداشت کرده و در زمان آزمایش این نمونه به خوبی آزاد سازی شود. همچنین این ابزار بایستی از ترکیبات غیر حساسیت زا ساخته شده باشد و اتصال بخش ابتدایی آن به میله انتقال دهنده به اندازه کافی محکم باشد تا مبادا مشکلی برای بیمار ایجاد شود.

شرکت آنا سلول طب با همکاری شرکت دانش بنیان زیست رویش به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه ملزومات تشخیص و آزمایشگاهی از پیش از شیوع بیماری کرونا تولید سواپ نمونه گیری کرونا را برای سایر تستهای آزمایشگاهی در دستور کار خود داشته و با شیوع کرونا و افزایش نیاز کشور به این محصول، تولید این محصول را در اولویت کاری خود قرار داده است.

در حال حاضر سواپ نمونه گیری کرونا تولیدی این شرکت  تمامی مجوزهای لازم و تست های تاییدی محصول را پشت سر گذاشته و خطوط تولید این شرکت در حال تولید انبوه این محصول هستند. 

جهت تهیه سواپ داکرون میتوانید با شرکت آنا سلول طب مکاتبه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنا سل

شرکت آنا سلول طب ( آناسل ) در سال 1398 با هدف تولید کیت‌ها و مواد اولیه مورد نیاز در آزمایشگاه‌های مولکولی توسط جمعی از دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه‌های برتر کشور راه اندازی گردید. هدف و رویکرد اصلی شرکت آناسل تولید محصولات با کیفیت همراه با تضمین عملکرد و پشتیبانی علمی بوده و به همین سبب است که این شرکت توانسته است رضایت و توجه مراکز معتبر دانشگاهی و پژوهشی کشور را جلب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان