اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906274559415170

چروک دور چشم چیست و چگونه درمان می شود؟

کد: 139906274559415170

https://bit.ly/3lCXQ7Q

، اصفهان , (اخبار رسمی): برای پیشگیری از چین و چروک صورت پیشنهاد می شود از 30 سالگی به بعد از ماسک های مرطوب کننده استفاده کنید.

چروک دور چشم چیست و چگونه درمان می شود؟
چروک دور چشم چیست و چگونه درمان می شود؟

 با افزایش سن، درمان چروک دور چشم، اهمیت بیشتری پیدا می کند. همانطور که می دانید هر چه افراد به میانسالی و کهنسالی نزدیک تر می شوند، پوست مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. البته عوامل مختلفی در ایجاد چین و چروک های پوستی و به ویژه چروک اطراف چشم، دخیل هستند. عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، عوامل ژنتیکی و شرایط سبک زندگی نامناسب می تواند منجر به آغاز چین و چروک و خطوط ظریف روی پوست صورت شود. چین و چروک های اطراف چشم، زودتر و بهتر دیده می شوند، بنابراین افراد، به خصوص خانم ها در میانسالی به دنبال بهترین راه درمان چروک دور چشم خود هستند.

 پوست اطراف چشم ها ناحیه ای بسیار حساس و نازک است که علائم اولیه پیری در این ناحیه مشخص می‌ شود. رگ های خونی بسیار باریک و بافت پوست نازک در اطراف چشم ها وجود دارد. چین و چروک های اطراف چشم یک عمل طبیعی برای روند افزایش سن و پیری است و نباید فرد، احساس نگرانی داشته باشد؛ اما اگر راهکارهای درمان چروک دور چشم را پیدا کند، به طور قطع بهتر می تواند روش های پیشگیری را اجرا کند یا از درمان های خانگی برای رفع آنها بهره بگیرد.

علاقمندان می توانند برای درمان خانگی چروک دور چشم به سایت زیبالون مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی