اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003235175915170

شش روش موثر درمان خانگی چروک زیر چشم

کد: 140003235175915170

https://bit.ly/2StDDbI

، اصفهان , (اخبار رسمی): شما می‌توانید به راحتی با استفاده از درمان چروک زیر چشم، به طور کامل این مشکل را بر طرف کنید و بار دیگر جوانی و شادابی را به پوست خود بازگردانید. در ادامه به چند درمان بسیار موثر و مفید خانگی خواهیم پرداخت.

6 روش موثر درمان خانگی چروک زیر چشم
شش روش موثر درمان خانگی چروک زیر چشم

استفاده از روغن نارگیل: روغن نارگیل حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان، ویتامین E، ویتامین A می‌باشد که این ویتامین‌ها باعث افزایش تولید کلاژن در پوست شده و به مرور زمان موجب کاهش و از بین رفتن چروک‌های ایجاد شده در زیر چشم خواهد شد.  توصیه می‌شود برای دستیابی به نتیجه مطلوب تر قبل از خواب حتماً از این روغن استفاده کنید. این یکی از روش های درمان چروک زیر چشم محسوب می شود.

استفاده از آبرسان های مناسب دور چشم: یکی از مهمترین عوامل ایجاد چروک زیر چشم آن است که پوست در اثر عوامل مختلف ممکن است رطوبت خود را از دست بدهد. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد و یا برطرف نمودن خطوط و چروک ایجاد شده می‌بایست حتماً از آبرسان‌ های مخصوص دور چشم به طور مداوم استفاده کنید تا رطوبت مورد نیاز پوست تامین شود.

استفاده از کرم ضد آفتاب: کرم ضد آفتاب از پوست صورت و دور چشم در برابر پرتوهای مضر آفتاب و همچنین گرد و غبار موجود در هوا به میزان زیادی محافظت می‌کند. به همین دلیل هیچ گاه در هنگام خروج از خانه استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید؛ در این صورت چروک‌های زیر چشم نه تنها از بین نخواهند رفت بلکه عمیق تر نیز خواهند شد.

ماساژ صورت: شما می‌توانید با استفاده از ماساژ اصولی زیر چشم و یا به کار بردن وسایلی مانند "جیدرولر" باعث از بین رفتن چروک زیر چشم شوید. البته توجه به روش اصولی ماساژ در درمان چروک زیر چشم، بسیار مهم است؛ در غیر اینصورت ممکن است چروک‌های بیشتری نیز ایجاد کنید.

استفاده از سفیده تخم مرغ: تخم مرغ به خاطر داشتن موادی مثل منیزیم، پتاسیم و پروتئین تاثیر قابل توجهی بر استحکام پوست و از بین رفتن چروک‌های آن خواهد داشت. همچنین پروتئین‌های موجود در آن باعث هیدراته شدن پوست زیر چشم می‌شوند و آن را مرطوب نگه می‌دارند.

استفاده از روغن کرچک: در گذشته مصریان باستان از روغن کرچک به عنوان یک نوع داروی موثر برای از بین بردن بیماری‌های پوستی و همچنین کاهش دردهای عضلانی استفاده می‌کردند. این روغن از گیاه کرچک گرفته شده و خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد؛ به طوری که امروزه در بسیاری از لوازم‌های بهداشتی و آرایشی از آن استفاده می‌شود. با استفاده روزانه از این روغن بر روی پوست می‌توانید (درمان خانگی چروک زیر چشم) در مدت زمان کوتاهی شاهد تغییرات بسیار زیادی باشید.

حال بعد از آشنایی با انواع درمان چروک زیر چشم دیگر نیازی به نگرانی نیست. استرس و تنش نیز آثار مخربی بر روی پوست صورت خواهد داشت، به همین خاطر در هنگام مشاهده چین ‌های کوچک در اطراف چشم، می‌بایست آرامش خود را حفظ کرده و با استفاده پیوسته از درمان‌های خانگی گفته شده، چروک‌های زیر چشم را به طور دائمی از بین ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی