اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002255133115170

موثرترین ماسک مو تهیه شده از سرکه برای درمان موخوره

کد: 140002255133115170

https://bit.ly/3bsRTHH

، اصفهان , (اخبار رسمی): موثرترین و بهترین ماسک مو برای درمان موخوره، ماسک روغن زیتون و سرکه سیب است. درمان موخوره با سرکه اگرچه قابل مقایسه با هیچ روش درمانی دیگری نیست؛ اما اگر شما سرکه را با روغن زیتون ترکیب و ماسک مو تهیه کنید، کارایی سرکه در درمان را چندین برابر کرده اید.

موثرترین ماسک مو تهیه شده از سرکه برای درمان موخوره
موثرترین ماسک مو تهیه شده از سرکه برای درمان موخوره

برای تهیه ماسک به سه قاشق روغن زیتون، دو قاشق سرکه سیب، سه قاشق عسل و دو قطره افشره خوراکی رزماری نیاز دارید که اگر نباشد هم مشکلی ایجاد نمی کند. ترکیبات ذکر شده را داخل ظرف کوچکی مخلوط کنید. ماسک تهیه شده را روی موهایتان بگذارید و کمی ماساژ دهید سپس موهایتان را ببندید. برای بهره وری بیشتر از درمان موخوره با سرکه و روغن زیتون بهتر است اجازه بدهید که ماسک 20 دقیقه تا نیم ساعت روی موهایتان باشد و سپس موهای خود را شستشو دهید.

چرا سرکه سیب می ‌تواند ماده ‌ای عالی برای درمان موخوره باشد؟

  • مهمترین دلیلی که می توان برای قدرت بالای این سرکه در درمان مشکلات مختلف پوست و مو بیان نمود، قابلیت ها، خواص و ترکیبات ساختاری آن است. شما زمانی که به سراغ درمان موخوره با سرکه می روید، نه تنها موخوره خود را درمان می کنید؛ بلکه از طیف وسیعی از مزایا بهره مند می شوید که برخی از آن ها عبارتند از:
  • سرکه سیب دارای میزان کافی از اسید آلفا هیدروکسی است. این اسید، ماده ای مهم برای کمک به پاک‌سازی طبیعی بقایای محصولات دیگری است که برای موهایتان استفاده می ‌کنید.
  • سرکه سیب خواص پیشگیری‌ کننده مختلفی هم دارد؛ زیرا گردش‌ خون را در مویرگ‌ هایی که درست زیر پوست سرتان هستند، افزایش می ‌دهد.
  • سرکه سیب بخاطر خواص ضدقارچ و ضدباکتری که دارد می ‌تواند به اندازه یک شامپوی ضدعفونی ‌کننده موثر باشد.
  • درمان موخوره با سرکه به مرور زمان شدت و میزان ریزش موهایتان را هم کاهش می دهد.
  • بستن منافذ اضافی پوست سر از خشکی بیش از حد آن ها جلوگیری می کند. اثر سرکه سیب برای مو این است که اسیدی بودن سرکه سیب موجب بسته شدن منافذ پوست سر و حفظ بیشتر رطوبت موها و نرمی و مرطوب بودن آن ها می شود.
  • جلوگیری از  ژولیدگی و درهم پیچیدن موها

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی