اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002205126515170

فواید سرکه سیب برای پوست سر و درمان شوره سر

کد: 140002205126515170

https://bit.ly/3vWJqV6

، اصفهان , (اخبار رسمی): مزایایی که سرکه سیب برای استفاده کنندگان از آن فراهم می کند باعث شروع یک سلسله واکنش ها در پوست سر شده که به مرور شوره و دیگر مشکلات پوست و مو را برطرف می کنند. قبل از درمان شوره سر با سرکه بهتر است با برخی از فواید این روش درمانی آشنا شوید.

فواید سرکه سیب برای پوست سر و درمان شوره سر
فواید سرکه سیب برای پوست سر و درمان شوره سر
  • سرکه سیب دارای مواد آنتی باکتریال و ضدقارچ است که مستقیما با عوامل بیماری زا مبارزه می کنند؛ در نتیجه این ماده می تواند پوست سر شما را از عفونت قارچی محافظت کند و قارچ هایی که باعث ایجاد شوره شده اند را هم از بین ببرد.
  • سرکه بعد از این که آلودگی ها را از روی پوست تمیز کرد، فولیکول های مسدود شده در مو را باز کند. 
  • سرکه سیب باقیمانده موادی مثل ژل، سرم مو و ... را از روی موها و کف سر به خوبی از بین می برد و پاک می کند. به همین دلیل درمان سریعتر صورت می پذیرد.
  • یکی از عوامل ایجاد کننده شوره سر تغییرات تعادل میزان PH پوست است. سرکه با توجه به خاصیت اسیدی خود می تواند میزان اسیدیته را به حد نرمال برگرداند. یکی از دلایل محبوبیت درمان شوره سر با سرکه در طب سنتی همین موضوع است.
  • سرکه یک جاذب رطوبت است و می تواند خشکی پوست سر را برطرف کند.

بعد از استفاده از سرکه سر خود را بشوییم یا اجازه دهیم که ترکیب خشک شود؟

تعدادی از مردم بین این دو مورد شک دارند؛ اما این موضوع فقط به خود شما بستگی دارد. اگر می خواهید که درمان شوره سر با سرکه اثرگذاری بسیار بالایی داشته باشد، بهتر است آن را آب نکشید اما اگر مشکل شما بسیار خفیف است، می توانید موهای خود را به راحتی آب بکشید. اگر می خواهید که بهترین نتیجه را در استفاده از سرکه برای مو های خود بگیرید، باید مراقبت عالی از موها داشته باشید. در حقیقت هیچ اجباری برای آبکشی کردن یا نکردن بعد از استفاده از سرکه برای درمان شوره سر وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان