اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002225130315170

بهترین مارک کرم صورت کدام است؟

کد: 140002225130315170

https://bit.ly/3blOSci

، اصفهان , (اخبار رسمی): امروزه کرم صورت با مارک های مختلفی به بازار عرضه می شوند که افراد در هنگام خرید برای انتخاب بهترین مارک کرم صورت، با سردرگمی هایی رو به رو خواهند شد؛ چرا که نمی توانند بهترین مارک ها یا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

بهترین مارک کرم صورت کدام است؟
بهترین مارک کرم صورت کدام است؟

کرم صورت سینره از انواع بهترین کرم صورت

این کرم صورت حاوی عصاره های مختلف همچون شیرین بیان است که معمولا جهت کاهش ساخت ملانین در پوست به کار می روند. توقف یا کاهش ملانین سازی در پوست باعث روشن شدن پوست می شود. این کرم صورت می تواند لک های ناشی از بارداری و افزایش سن که چهره را تغییر می دهند، برطرف کند. این کرم به عنوان یکی از بهترین مارک کرم صورت، حاوی موادی همچون AHA است که به لایه برداری پوست کمک می کنند.

در این کرم صورت از ویتامین هایی مانند A  و C استفاده شده است که به نوسازی پوست کمک می کنند. حذف رادیکال های آزاد و افزایش مقاومت پوست از دیگر ویژگی های این برند کرم صورت هستند

کرم روشن کننده صورت سی گل

این برند نیز به عنوان بهترین مارک کرم صورت سفید کننده شناخته می شود. این کرم به کاهش لک های پوستی مانند لکه های جوش کمک می کند. همچنین دارای آربوتین و مواد دیگری است که می تواند شادابی پوست را برای شما به ارمغان بیاورند. این کرم صورت را خانم ها می توانند در دوران بارداری و حتی دوران شیردهی مصرف نمایند. از دیگر ویژگی های این کرم صورت، می توان به مرطوب کنندگی و جوان سازی، حذف رادیکال های آزاد از سطح پوست، افزایش نفوذپذیری پوست که باعث شادابی پوست می شود و فاقد هیدروکینون بودن اشاره نمود.

کرم صورت انار کلیون از بهترین مارک کرم صورت

از ویژگی های این برند، می توان به خاصیت تحریک کنندگی آن اشاره نمود که تنها در برخی از انواع کرم صورت به چشم می خورد. دیگر ویژگی های این کرم صورت این است که دارای مواد خاصی برای افزایش گردش خون و میزان خون هدایت شده به سمت پوست صورت است. این برند ساخت کشور ایتالیا است و طرفداران اختصاصی خود را در سراسر جهان دارد.

کرم صورت آردن

یکی دیگر از بهترین مارک کرم صورت است که علاوه بر دارا بودن آنزیم هایی که مانع از سنتز ملانین می شوند، می تواند از پیری زودرس جلوگیری کرده و همچنین از پوست لایه برداری کند. بعضی از افراد به دلایلی ممکن است پوست صورتشان در مناطق مختلف دارای رنگ های مختلف باشد. این کرم صورت می تواند رنگ پوست آن ها را در تمام نواحی یکنواخت کرده و رنگ صورت آن ها را شفاف کند.

کرم صورت ضد لک روز اوسرین انواعی از بهترین مارک کرم صورت

این محصول همان طور که از نامش مشخص است، می تواند لک های پوستی شما را که ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شده باشند، از بین ببرد و همچنین از ایجاد لک های جدید روی پوست شما نیز جلوگیری می کند. مدت زمان اثر این کرم صورت کوتاه است به طوری که شما بعد از مدتی (معمولا یک ماه) اثر آن را مشاهده خواهید کرد.

کرم روشن کننده صورت کاپریس

در تهیه ی این کرم صورت از سه نوع گیاه خاص چینی استفاده می شود تا کاملا طبیعی باشد و آسیبی به پوست صورت شما وارد نکند. ویژگی اصلی این کرم، درخشان کنندگی پوست است و همچنین می تواند پوست شما را در مقابل آلودگی ها ایمن گرداند. افرادی که در معرض آلودگی های هوا هستند، بهتر است به صورت روزانه این کرم را مصرف کنند تا پوست آن ها دچار آسیب نشود و علاوه بر این مواد گیاهی داخل آن که این کرم را از بهترین مارک کرم صورت کرده است، می تواند سلول های پوست شما را تقویت کند. این کرم صورت برای افرادی که پوست خشک دارند، بسیار مناسب است.

کرم استیکی Flesh Firm Flesh Thickstick

این کرم صورت برای افراد با رنگ پوست های متفاوت تولید می شود و تمام افراد می توانند از آن استفاده نمایند. عملکرد اصلی این کرم صورت در پوشانندگی لکه های پوستی و جوش های صورت است. این کرم از انواع کرم های پودری است که میزان پوشانندگی متوسطی نسبت به سایرین داشته و احتمال آسیب رسانی به بافت پوست در آن کمتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان