اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906314567713813

۷ نکته برای موفقیت ایمیل مارکتینگ

کد: 139906314567713813

https://bit.ly/3jgYBm3

، اصفهان , (اخبار رسمی): ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی دیجیتال است که به روشی مناسب و کم هزینه به جذب مشتری جدید و تقویت ارتباط با مشتری فعلی اقدام می کند.

۷ نکته در موفقیت ایمیل مارکتینگ
۷ نکته برای موفقیت ایمیل مارکتینگ

با توجه به این نکته که امروزه صندوق دریافت ایمیل کاربران اینترنت پر از ایمیل های تبلیغاتی است، انتخاب موثرترین روش ها برای بهبود ایمیل مارکتینگ در جلسات مشاوره این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است. راهنمایی های یک مشاور ایمیل مارکتینگ در این زمینه می تواند مثمر ثمر باشد.

 

  • به موبایل اهمیت دهید!

کاربری موبایل این روزها مورد توجه طراحان وب سایت و مشاور ایمیل مارکتینگ سازمان ها است و نشان می دهد مردم اغلب کارهای روزانه خود را از طریق موبایل انجام می دهند. به همین دلیل در فرآیند مشاوره ایمیل مارکتینگ نیز لازم است به کاربری موبایل توجه ویژه ای داشته باشید؛ چراکه آمار نشان می دهد بیش از ۵۵ درصد ایمیل ها در موبایل خوانده می شود. چند مورد از اصولی که باید رعایت کنید این است که از محتوای طولانی بپرهیزید، زمان بارگزاری محتوا کوتاه باشد، از فیلم و عکس های طولانی با حجم زیاد استفاده نکنید و پیش از ارسال انبوه آزمایش کنید که پیام به آسانی و سرعت باز شود.

  • ایمیل های خود را شخصی سازی کنید

یکی از نکاتی که مشاوران ایمیل مارکتینگ به آن توجه می کنند، شخصی سازی ایمیل هاست؛ زیرا قطعا پیام شما در میان حجم عظیمی از ایمیل های تبلیغاتی (زمانی که حاوی نام کاربر نباشد) گم خواهد شد. ضمن این که گیرندگان ایمیل علاقه مند به پیامی هستند که با مشخصات و علایق شخصی آنها هماهنگ باشد. امروزه تنها خطاب کردن گیرنده ایمیل با نام کوچک کفایت نمی کند و باید با کسب اطلاعات تکمیلی از مخاطب پیام های متفاوت برای آنها ارسال کنید.

  • علت را جستجو کنید

چرا مشترکین ایمیل تبلیغاتی شما را باز می کنند؟ تخفیف های شگفت انگیز یا معرفی کالای جدید تنها علت باز کردن ایمیل ها نیست. مشاوره ایمیل مارکتینگ می تواند در مورد اینکه مشتریان به دنبال چه چیزی هستند و چه موضوعاتی برایشان اهمیت دارد صورت بگیرد و شما را در ارائه محتوای بهتر و جذاب تر در ایمیل تبلیغاتی راهنمایی کند. همچنین توجه داشته باشید که ایمیل شما از طریق چه وسیله ای باز و خوانده می شود. روانشناسی رفتار مخاطبان، شما را در شخصی سازی هرچه بهتر کمپین ایمیل مارکتینگ یاری می رساند.

  • از سیستم های ارسال خودکار ایمیل استفاده کنید

ارسال خودکار ایمیل در موقعیت های متفاوتی که کاربر شما در آن قرار دارد می تواند ابزاری قدرتمند در جلب توجه مشتری به حساب آید. ثبت نام وبینار، پر کردن فرم تماس، دانلود فایل و … موقعیت هایی هستند که می توانید انجام موفقیت آمیز آن را به مخاطبان اطلاع دهید. به عنوان مثال برای برگزاری یک رویداد می توانید سلسله مراتبی از ایمیل طراحی کنید که مکان و زمان بندی رویداد، مطالب، ارائه ها و اطلاعات تکمیلی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

  • از محتوای تعاملی استفاده کنید!

پویا بودن محتوا می تواند بر اساس مکان و آب و هوای مخاطب متفاوت باشد و تعاملی بودن ایمیل شامل امکانات انیمیشنی یا نمایش اسلایدری است که به کمک نرم افزارهای HubSpot و MovableInk می توان طراحی کرد.

  • از پنجره های تبلیغاتی استفاده کنید

استفاده از پنجره های تبلیغاتی یا به عبارتی pop up یکی از راه های موثر در افزایش لیست ایمیل مشتریان به حساب می آید که معمولا در مشاوره ایمیل مارکتینگ به عنوان یک گزینه مطرح می شود. اگرچه این ابزار برای برخی افراد ناخوشایند است اما همچنان سایت های زیادی از آن استفاده می کنند. برای استفاده موثر از پنجره های تبلیغاتی بهتر است از قالب های آماده استفاده نکنید، با زبان عامیانه با مخاطب گفتگو کنید و مخاطب را با تصویر مناسبی به ثبت نام در سایت ترغیب کنید.

  • بررسی و آنالیز ترافیک ناشی از اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ

در ایمیل مارکتینگ استفاده از سیستم ترکینگ برای جمع آوری و آنالیز داده و اطلاعات بسیار حیاتی است. مشاور ایمیل مارکتینگ به کمک این ابزار از موفقیت یا شکست کمپین بر اساس معیارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده می کند و راهکارهایی برای بهبود اوضاع و هدایت کمپین به سمت اهداف سازمانی ارائه می کند.

 

برای آشنایی با بهترین ابزارهای داخلی و خارجی ایمیل مارکتینگ و هزینه عضویت در آنها به سایت محمدرضا شیخ بهائی مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]