اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907144690913812

قیمت هارد اکسترنال شیائومی یک ترابایتی چقدر است؟

کد: 139907144690913812

https://bit.ly/3lyLNIv

، اصفهان , (اخبار رسمی): قیمت هارد اکسترنال شیائومی نیز مانند همه هاردهای دیگر بسته به میزان حافظه آن متفاوت است.

قیمت هارد اکسترنال شیائومی یک ترابایتی چقدر است؟
قیمت هارد اکسترنال شیائومی یک ترابایتی چقدر است؟

هارد اکسترنال شیائومی با حافظه یک ترابایتی در شهریور ماه 99، حدود یک میلیون و هشت صد و نود هزار تومان به فروش رسید.

یکی از علل بالا بودن قیمت هارد اکسترنال شیائومی با حافظه 1 ترابایتی، علاوه بر حافظه زیاد آن، طراحی خاص و منحصر به فرد آن است. این هارد دیسک برای کسانی که به زیبایی محصول اهمیت می دهند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید؛ هارد اکستنال شیائومی در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. به عنوان یکی دیگر از علل بالا بودن قیمت هارد اکسترنال شیائومی، می توان به بی سیم بودن آن اشاره کرد.

هاردهای بی سیم یا به اصطلاح WIFI، به علت قابلیت اتصال چندگانه دستگاه های مختلف، کاربرد بسیاری دارند و به همین دلیل نیز قیمت آن ها نسبت به نمونه های مشابه اندکی بیشتر است.

سرعت بی نظیر این هارد دیسک در بک آپ گرفتن از نقاط قوت آن به شمار می آید که قیمت هارد اکسترنال شیائومی را توجیه می کند. این هارد دیسک از تمام اطلاعاتی که شما روی آن ذخیره ساخته اید در زمان اندکی به صورت خودکار بک آپ می گیرد و شما با خیال راحت می توانید تمام اطلاعاتتان را روی آن نگهداری کنید.

اگر می خواهید با تلفن همراهتان به هارد اکسترنال شیائومی متصل شوید نیازی نیست نگران نوع دستگاه خود باشید زیرا این هارد امکان اتصال تلفن های اندروید و آی او اس را فراهم کرده است.

 

نکته ای در خرید هارد اکسترنال شیائومی 1 ترابایتی


بسیاری از افراد هنگام خرید هارد اکسترنال به حافظه مورد نیازشان دقت نمی کنند و در نتیجه هاردی خریداری می کنند که حافظه آن کمتر یا بیشتر از میزان مورد نظرشان است.

برای خرید هارد اکسترنال شیائومی 1 ترابایتی توصیه می شود در صورتی که فضای مورد نیازتان برای نگهداری و انتقال اطلاعات، چندان زیاد نیست، می توانید هزینه کمتری پرداخت کرده و هارد دیسک اکسترنال شیائومی را با حافظه 500 گیگ خریداری کنید زیرا قیمت هارد اکسترنال شیائومی با حافظه 1 ترابایتی برای استفاده روزمره کمی زیاد است.

 

علاقمندان می توانند برای خرید انواع هارد اکسترنال در جشنواره پاییزه سیپاس به این سایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]