اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907164693613813

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست و چگونه رفتار می کند؟

کد: 139907164693613813

https://bit.ly/3iXYKtI

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر به تازگی کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده اید حتما از افراد باتجربه نام الگوریتم های گوگل را شنیده اید. گوگل الگوریتم های خود را به شما نشان می دهد تا بتوانید سایت خود را در ردیف اول سرچ قرار دهید.

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست و چگونه رفتار می کند؟
الگوریتم پنگوئن گوگل چیست و چگونه رفتار می کند؟

یکی از الگوریتم های گوگل که یک مشاور سئو آن را مد نظر قرار می دهد تا سایت شما را در ردیف اول و پیش از رقبایتان به مخاطب هدف نشان دهد، الگوریتم پنگوئن است. الگوریتم پنگوئن زمانی به وجود آمد که لینک های اسپم و جعلی، کاربران را از مسیر سرچ اصلی منحرف کرده و باعث می شد آن ها به هدفشان نرسند. الگوریتم پنگوئن در واقع به شناسایی لینک های جعلی می پردازد. یک مشاور سئو با در نظر داشتن این الگوریتم در گوگل، از ساخت لینک های جعلی خودداری کرده و کاربر را گمراه نمی کند. در جلسه مشاوره سئو، کارشناس سئو این موارد را به شما مفصل توضیح خواهد داد تا شما با این الگوریتم ها بیشتر آشنا شوید.

 

الگوریتم پنگوئن از بمباران کلمات کلیدی بیزار است!

در گذشته، کسانی که مشاوره سئو انجام می دادند، برای آن که سایت کلیک بیشتری داشته باشد پیشنهاد می کردند از کلمات کلیدی به وفور در متن استفاده شود که این کار باعث حجم ورودی زیاد سایت می شد اما امروزه با الگوریتم پنگوئن سایت هایی که به صورت افراطی از کلمات کلیدی استفاده کرده اند کنار گذاشته می شوند. مخاطبان هدف در سال های گذشته از بی ربط بودن نتایج جست و جو شکایت داشتند اما به وسیله این الگوریتم، با یک سرچ ساده، به مقصد اصلی‌شان هدایت می شوند. می توان گفت یکی از نکاتی که مشاور سئو به آن حساس است، مراقبت از افزایش حجم کلمات کلیدی است.

 

پنگوئن بی سر و صدا جریمه تان می کند!

اگر منتظر یک اخطار مستقیم از سوی پنگوئن هستید، سخت در اشتباهید. پنگوئن بدون آنکه به شما اخطار دهد، ممکن است یکی از صفحات وب سایت شما را حذف کند. البته اگر این اتفاق افتاد شاید ایراد از جای دیگری باشد و فقط در یک جلسه مشاوره سئو می توانید این ایراد را پیدا کنید.


الگوریتم پنگوئن در مشاوره سئو

شاید برای شما هم سئوال پیش بیاید که یک مشاور سئو چگونه شما را به وسیله پنگوئن نجات می دهد؟ مشاور سئو، چندین راه برای نجات وب سایت توسط الگوریتم پنگوئن در پیش می گیرد که در ادامه به آن ها اشاره می شود:

  • حذف مطالب ضعیف: مطالب ضعیف در سایت مانع بالا آمدن آن می شوند بنابراین اگر حذف شوند به بهبود سایت کمک می شود.
  • ارجاع به مطالب قدیمی: هیچگاه مطالب قدیمی سایت شما نباید به قدری در حاشیه قرار بگیرند که فراموش شوند.
  • نوشتن مطالب مفید و کاربر پسند: یک مشاور سئو می داند که هدف جلب توجه مخاطب است، نه گوگل؛ بنابراین باید مطالب سایت کاربر پسند باشند.

علاقمندان می توانند برای مطالعه بیشتر به سایت محمدرضا شیخ بهائی مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]