اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214697213662

 فروش پاییزه سینما چوب به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت

تخفیف ‌20 درصدی صندلی آمفی تئاتر و سینما از 25 مهر ماه

کد: 139907214697213662

https://bit.ly/3lEy2bm

، تهران , (اخبار رسمی):  فروش پاییزه سینما چوب به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت از 25 مهر ماه 99 آغاز می شود و تا یک ماه ادامه دارد.

تخفیف‌20 درصدی صندلی آمفی تئاتر و سینما از 25 مهر ماه 99
نمونه کار های شرکت سینما چوب فیدار در یک قاب

شرکت سینما چوب تولید و صادر کننده انواع صندلی آمفی تئاتر , سینمایی و همایش. تولید کننده ادولت صوت سالن های سینما و آمفی تئاتر و کنفرانس. و موسیقی

به گزارش روابط عمومی سینما چوب فیدار، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره فروش پاییزه سینما چوب به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت و در دوره زمانی یک ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند صندلی آمفی تئاتر و سینمایی را از طریق وبسایت شرکت سینما چوب و با 20 تخفیف تهیه کنند.

حجت اکبرنیا مدیرعامل شرکت سینما چوب فیدار جلب رضایت کارفرمایان جدید و برقراری ارتباط مستحکم تر با مشتریان همیشگی شرکت را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: هدف کلیه پرسنل شرکت سینما چوب ایجاد اعتماد و برخورداری کارفرمایان محترم از خدمات بی نقص و قابل دسترسی و ارزان در عین حال با کیفیت است. سینما چوب قصد دارد به آرزو های شما رنگ حقیقت بپوشاند و همیشه در کنار شما خواهد بود. تعهد و اجرای دقیق خدمات تخصص شرکت سینما چوب فیدار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار