اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214697415346

3 برابر فروش بیشتر با نرم افزار CRM

کد: 139907214697415346

https://bit.ly/39lgy0X

، مشهد , (اخبار رسمی): نرم افزار CRM یکی از بزرگترین دارایی‌های بنگاه‌های اقتصادی موفق است. استفاده بهینه از نرم افزار CRM موفقیت هر کسب و کاری را تضمین می‌کند.

3 برابر فروش بیشتر با نرم افزار CRM
قیف فروش نرم افزار CRM

با شناخت نرم افزار CRM و استفاده بهینه از آن تحول بزرگی در کسب و کار خود ایجاد کنید و رقبای خود را پشت سر بگذارید

مفهوم نرم افزار CRM 

مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer relationship management)، که به اختصار CRM نیز شناخته می‌شود، عبارتی است که حول و حوش هر نوع مفهومی از ارتباط با مشتریان میچرخد.

اما نرم افزار CRM در واقع چه کاربردی دارد؟ به صورت کلی نرم افزار CRM ابزاری است که برای مدیریت و تعامل مشتری با کسب‌ و کار استفاده می‌شود.

به طور خاص، نرم افزار CRM برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مشتری، برنامه‌ریزی و استفاده از استراتژی‌های بازاریابی و بهبود روابط با مشتریان استفاده می‌شود. در حالت ایده‌آل، شامل استراتژی‌های مختلفی است که کسب و کارها می‌توانند برای رسیدگی به نیازهای مشتریان خود، بهبود بهره‌وری شرکت و هدایت فروش از آن استفاده کنند.

و به بیانی ساده تر نرم افزار CRM در شناسایی مشتریان احتمالی و ساخت قیف فروش سیستمی بسیار هوشمند و کاربردی است و به تعامل تیم فروش شما با مشتری کمک بسیار بزرگی می کند. شما می توانید بر اساس این گزارش استراتژی های جذب مشتریان خود را برنامهریزی کرده و آن را پیاده سازی نمایید.

استفاده بهینه از نرم افزار CRM ، تعاملات مثبت با مشتریان را تضمین می‌کند، و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل می کند که به نوبه خود به فروش بیشتر و کسب سود منجر می شود.

واضح است که انتخاب بهترین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای موفقیت در کسب و کار های امروزی حیاتی است. خوشبختانه، به لطف نرم ‌افزارهای مدرن مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت رابطه مصرف‌کننده دیگر دشواری سابق را ندارد.

بهترین نرم افزار CRM

به طور خاص، نرم افزار CRM برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مشتری، برنامه‌ریزی و استفاده از استراتژی‌های بازاریابی و بهبود روابط با مشتریان استفاده می‌شود. در حالت ایده‌آل، شامل استراتژی‌های مختلفی است که کسب و کارها می‌توانند برای رسیدگی به نیازهای مشتریان خود، بهبود بهره‌وری شرکت و هدایت فروش از آن استفاده کنند و بهترین شکل ممکن از طریق این نرم افزار مدیریت پروژه های خود را انجام دهند.

برای درک کامل این که نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری مدرن چقدر باور نکردنی، قدرتمند و حیاتی است، باید ابتدا چرایی بوجود آمدن آن را درک کرد. به عبارت ساده، ساختار قدیمی نرم افزار CRM ناکارآمد بود. همه کارها به صورت دستی و با دردسر، یکی یکی وارد یک پایگاه داده می شد. شرکت‌ها اغلب به چندین کاربر اختصاصی مدیریت ارتباط با مشتری برای رسیدگی به هر تماس نیاز داشتند و هر تماس معمولا دارای پایگاه اطلاعاتی یا سیستم پرونده فیزیکی خاص خود بود که باید مورد ارجاع قرار می‌گرفت.

عامل نابودی تمام آن کانال‌های ارتباطی با مشتریان، وقت گیر بودن و پر هزینه بودن آنها بود و فضای زیادی برای خطای انسانی، پرونده‌های اشتباه و نسخه‌های فیزیکی به جا گذاشته شده بود. مشتری ها از زمان پاسخگویی کند یا اطلاعات نادرست ناامید شده و مشاغل تلاش می کردند تا مشتریان را درگیر و خوشحال نگه دارند و فرصت کمی برای بازاریابی و رشد برند خود داشتند. تعجبی ندارد که بسیاری از شرکت‌ها زود شکست خوردند و یا در زیر انباری از اسناد و شکایات های مشتریان به خاک سپرده شدند.

در حقیقت بسیار خسته‌کننده است که در مورد آن فکر کنیم، چه رسد به اینکه با همه این موارد برخورد هم داشته باشیم.

 به بیانی سادهتر نرم افزار CRM در شناسایی مشتریان احتمالی از اولین ارتباط از طریق نرم افزار تماس و ساخت قیف فروش سیستمی بسیار هوشمند و کاربردی است و به تعامل تیم فروش شما با مشتری کمک بسیار بزرگی میکند. شما میتوانید بر اساس این گزارش استراتژیهای جذب مشتریان خود را برنامهریزی کرده و آن را پیاده سازی کنید.

زندگی بدون CRM

بدون بهره برداری از مزایای CRM خوب، برای مدیریت ارتباط با مشتری، میتوان فهمید که نگه داشتن یک تجارت جدید یا رشد یک برند تازه تاسیس چقدر سخت است. اولین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بسیار ساده بود ( تنها برای ذخیره اطلاعات پایه مشتری استفاده می‌شد). اما با بهبود فن‌آوری، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز بهبود یافت. افزودن به روز رسانی های بی درنگ، اطلاعات مربوط به مشارکت مشتری، تجزیه و تحلیل تمام نقاط تماس و بسیاری از ویژگی‌های دیگر به تغییر شکل نرم افزار CRM کمک کرد. اما این نرم افزار همچنان در حال تحول است! هر آپدیت جدید، در حالی که بهره‌وری و کارایی برند شما را بهبود می‌بخشد باعث ایجاد فرصت‌های هیجان‌انگیز برای درک درست  برقراری ارتباط با مشتریان می‌شود.

آیا بدون CRM هم می توان به موفقیت رسید ؟!

البته که بله. اما با چه هزینه ای؟داشتن تصویری روشن درباره نرم افزار CRM که در درجه اول از آن استفاده می کنیم ضرورت بالایی دارد. مشتریان شما مایه حیات شرکت تان هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مدیریت ارتباط با مشتری تا به امروز برای موفقیت برند شما ضروری است و بنابراین باید از بهترین نرم‌ افزار CRM با ویژگی‌های گسترده استفاده کنید. امروزه نرم افزار CRM اوج، برای جمع آوری داده های تکراری به صورت خودکار کار می کند که باعث عدم اتلاف وقت، هزینه، نیروی انسانی و خطا می شود. همه این نتایج به کارایی شرکت شما و رضایت بیشتر مشتری و همچنین افزایش کیفیت خدمات منجر می‌شوند. این به این معنی است که زمان بیشتری برای تمرکز بر روی رشد برند خود به جای هدر دادن زمان بر روی مدیریت داده‌ها، مدیریت پایگاه‌های متعدد با دست، یا اصلاح خطای انسانی دارید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می تواند باعث صرفه جویی در وقت، پول، منابع و همچنین خسارت های نهایی مشتری شود نرم افزار CRM اوج به گونه‌ای طراحی شده‌است که به طور خودکار داده‌های مهم را از طریق چندین کانال جمع‌آوری کرده و آن را در پایگاه‌داده جهت استفاده آسان مهیا می کند. به هر حال اینکه بخش مدیریت، بازاریابی، خدمات مشتری، و یا تیم‌های پشتیبانی فن‌آوری باید به اطلاعات مشتری به راحتی دست پیدا کنند یا خیر به شما بستگی دارد. زمانی که داده‌های مشتری به صورت بلادرنگ به روز می‌شود و در یک مکان نگهداری می‌شود، هم‌کاری بین تیم‌ها، بهبود زمان واکنش، سازمان و بهره‌وری کلی تسهیل می شود.

بهترین راه حل

با انتخاب بهترین نرم افزار CRM ضمن ایجاد ارتباطی هوشمندانه با مشتریان خود در مسیری گام بردارید تا رضایت را برای مشتریان به ارمغان آورید و کسب سود بیشتر برای کسب و کار خود را تضمین کنید و هر روز از رقبای خود پیشی بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داده پردازی آموت

شرکت داده پردازی آموت با تولید و عرضه نرم افزار CRM با نام تجاری اوج، خدماتی را به کسب و کار های بزرگ، کوچک و متوسط ارائه می کند که به واسطه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تمامی روابط و تعاملات بین مشتریان و سازمان ها به بهترین شکل ممکن یکپارچه سازی و مدیریت می شود و رشد و توسعه را برای آن بنگاه اقتصادی به ارمغان می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]