اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907224701213815

در طراحی منزل، مبلمان را هوشمندانه انتخاب کنید

کد: 139907224701213815

https://bit.ly/3k4NEEF

، اصفهان , (اخبار رسمی): حتما برای شما هم پیش آمده که وارد منزلی شده و علی رغم زیبا و گران بودن تمام وسایل احساس کنید که خانه آن طور که باید زیبا و دلنشین نیست یا فضای گرمی ندارد. همه این احساسات به طراحی منزل بر می گردد.

در طراحی منزل مبلمان را هوشمندانه انتخاب کنید !!
در طراحی منزل، مبلمان را هوشمندانه انتخاب کنید

در انتخاب طرح، رنگ و مدل میز و صندلی ناهار خوری حتما به هماهنگی آن با مبل های خانه تان دقت داشته باشید.

می دانید که این بخش از طراحی منزل، جذاب ترین آن به شمار می آید زیرا معمولا در همه خانه ها مبلمان فضای زیادی اشغال کرده و به خوبی در دید می آید بنابراین در انتخاب مبلمان خود هوشمندانه عمل کنید زیرا نشان دهنده سبک خانه شما است. اگر برای طراحی منزل سبک اسپرت مد نظرتان است از مبلمان های چوبی و سلطنتی تاج دار استفاده نکنید و در انتخاب رنگ نیز بیشتر از رنگ های فانتزی و شاد مانند زرد، نارنجی، بنفش و ... بهره بگیرید.

به یاد داشته باشید که درجه رنگ انتخابی شما بستگی کامل به نظر خودتان و طراح منزلتان دارد. نکته دیگری که باید آن را در نظر داشته باشید، نحوه قرار دادن مبلمان است. بدیهی است که هر چه مبل ها کنار یکدیگر قرار بگیرند و از هم فاصله نداشته باشند فضا گرم و صمیمی تر خواهد بود اما باید راه برای رفت و آمد در میان مبل ها نیز باز باشد. مبلمان تنها محدود به مبل ها نیست بلکه میز و صندلی ناهار خوری نیز بخشی از آن محسوب می شود.
 
در انتخاب طرح، رنگ و مدل میز و صندلی ناهار خوری حتما به هماهنگی آن با مبل های خانه تان دقت داشته باشید. نکته آخر برای استفاده صحیح و اصولی در طراحی منزل، استفاده از پاف ها کنار مبلمان است. پاف ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به مدل آن ها برای سبک های مختلف مبلمان کاربرد دارد.
 
علاقه مندان می توانند جهت مطالعه بهترین نکات درباره طراحی منزل در انواع سبک ها به مقاله ایده های ناب جهت طراحی منزل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل