اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907244703313815

رنگ هایی که در طراحی داخلی منزل غوغا می کنند

کد: 139907244703313815

https://bit.ly/3dD6q3z

، اصفهان , (اخبار رسمی): بسیار مهم است که برای داشتن خانه ای زیبا و مطابق با روحیه هر فرد، روانشناسی رنگ ها در آن رعایت شده باشد.

رنگ هایی که در طراحی داخلی منزل غوغا می کنند !!!
رنگ هایی که در طراحی داخلی منزل غوغا می کنند

روان شناسی رنگ، نقش بسیار مهمی را در طراحی هر فضایی ایفا می کند.

روان شناسی رنگ، نقش بسیار مهمی را در طراحی هر فضایی ایفا می کند. در طراحی داخلی، بیشتر رنگ های موجود را می توان در دو دسته رنگ های سرد و رنگ های گرم دسته بندی کرد. رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی، احساس فعال بودن، شور و نشاط و گاهی حتی خشم را برمی انگیزند. رنگ های آبی، سبز و بنفش در دسته رنگ های سرد قرار می گیرند و با احساس آرامش، هارمونی و سازش و همچنین رکود و رخوت و اندوه در ارتباط هستند. 

قرمز، گرم ترین مورد در میان رنگ هاست. رنگ قرمز تحریک کننده و نیرومند است. استفاده از رنگ قرمز در اتاق خواب (یا هر فضای دیگری که با ریلکس کردن در ارتباط است)، غیر منطقی و نادرست تلقی می شود. 

برای دانستن روانشناسی رنگ های بیشتر، اینجا را کلیک کنید.

 

از سوی دیگر، رنگ آبی معانی و جنبه های مختلفی دارد اما به طور کلی، این رنگ بر احساساتی از قبیل نظم و ترتیب و آرامش اثرگذار است. در طراحی داخلی، آبی مناسب ترین رنگ برای فضاهایی است که در آنها تفکر و کار و فعالیت دشوار صورت می گیرد.

رنگ های قهوه ای روشن (مانند بژ)، کرم و خاکستری را به عنوان رنگ های خنثی می شناسیم. در واقع، هر رنگی که به شدت به سفید یا آبی کمرنگ نزدیک باشد، در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد.

رنگ سیاه، اگرچه از نظر تکنیکی یک رنگ خنثی محسوب می شود، اما دارای تاثیرات روانشناسانه متفاوتی است. در طراحی داخلی منزل، استفاده از رنگ سیاه، برای ایجاد تاثیرات نمایشی و شدید، یک گزینه بسیار مناسب به شمار می آید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل