اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908084722213812

خرید جدیدترین موس بی سیم اپل با امکانات ویژه

کد: 139908084722213812

https://bit.ly/32bubLC

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از برندهایی که همه افراد با خرید از آن خوشحال و راضی هستند، اپل است زیرا از کیفیت محصولات آن اطمینان خاطر دارند. موس بی سیم اپل از قاعده رضایت همگانی مصرف کنندگانش مستثنی نیست.

خرید جدیدترین موس بی سیم اپل با امکانات ویژه
خرید جدیدترین موس بی سیم اپل با امکانات ویژه

آیا می دانید چرا کاربران موس بی سیم اپل مدل مجیک موس 2 آن را محصولی بی رقیب در بازار می شناسند؟ مشخصاتی که باعث می شود این موس بی سیم در دسته موس های جذاب بازار قرار گیرد در ابتدا کیفیت آن است. این موس دارای دو کلید بوده و قابلیت خاموش و روشن شدن دارد بنابراین لازم نیست پس از اتمام کار دانگل آن را از لپ تاپ جدا کنید تا احتمال گم شدن آن نیز افزایش یابد.

برای رابط این موس بی سیم اپل از فناوری Wireless و Bluetooth استفاده شده که آن را در نوع خود خاص و محبوب ساخته است. نوع حسگر این موس بی سیم اپل از نوع لیزری است. این موس نیاز به یک باتری دارد که جنس آن هم از نوع باتری لیتیوم-یونی بوده که به آسانی قابل شارژ و استفاده مجدد است. برای خرید موس بی سیم اپل مجیک 2 فرقی نمی کند شما راست دست هستید یا چپ دست زیرا هر دو این افراد می توانند از این موس بی سیم به راحتی استفاده کنند. یکی از مشکلاتی که این موس دارد عدم قابلیت آن برای لپ تاپ هایی از برند های دیگر است.

اگر لپ تاپ شما از برند اپل بوده و از مدل Mac OS X 10.11 به بعد است، این موس را با خیال راحت خریداری کنید و شک نداشته باشید که یکی از بهترین خرید های عمرتان خواهد شد. این موس را می توانید با بلوتوث نیز به دستگاه خود وصل کرده و از روان بودن آن لذت ببرید. میزان دقت موس بی سیم اپل مجیک موس 2 800 تا 1600 است. قیمت موس بی سیم اپل مدل مجیک موس 2 حدودا 2 میلیون و هفصد هزار تومان است که در کنار کیفیت و کارآیی آن، قیمت مقرون به صرفه ای برای کاربران برند اپل محسوب می شود. این محصول دارای دو رنگ سفید، نقره ای و مشکی بوده و شما با توجه به سلیقه خودتان می توانید یکی از آن 3 رنگ را خریداری کنید.

 

علاقه مندان برای خرید انواع موس بی سیم با تخفیف ویژه به فروشگاه اینترنتی سیپاس مراجعه کند. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]