اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908134728115294

کاربرد بلبرینگ شیار عمیق Deep groove ball bearing

کد: 139908134728115294

https://bit.ly/3k37kYR

، تهران , (اخبار رسمی): بلبرینگ شیار عمیق که در زبان انگلیسی به Deep groove ball bearing شناخته می شود، یک نوع بلبرینگ شعاعی بوده و در کل به عنوان پر مصرف ترین نوع بلبرینگ صنعتی شناخته می شود.

کاربرد بلبرینگ شیار عمیق Deep groove ball bearing
بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق پر مصرف ترین نوع بلبرینگ صنعتی از دسته یاتاقان ها محسوب می شود. این بلبرینگ یک بلبرینگ با قابلیت تعلیق بار های شعاعی بوده و از ساچمه کروی استفاده می کند.

بلبرینگ شیار عمیق که در زبان انگلیسی Deep groove ball bearing خوانده می شود در میان انواع بلبرینگ های شعاعی و محوری و حتی در مقایسه با رولبرینگ ها و یاتاقان بلبرینگ ها پر مصرف ترین نوع اتصال صنعتی محسوب می شود. بلبرینگ شیار عمیق اغلب از ساچمه هایی درشت مدور استفاده می کند که هم در قسمت درونی و هم در قسمت بیرونی در تماس با رینگ هایی شیار دار برای حرکت مناسب تر بلبرینگ قرار گرفته اند. برای حفظ موقعیت ساچمه ها در ساختار این بلبرینگ ها از قفسه هایی استفاده می شود که از جنس های مختلف می تواند تولید شده باشد.

بلبرینگ شیار عمیق در کل یک بلبرینگ شعاعی است بوین منظور که تنها بر روی شافت های افقی اتصال پیدا کرده و محدودیت در استفاده بر روی شافت های عمودی دارد. یک تلورانس ابعادی در طراحی بلبرینگ شیار عمیق در نظر گرفته می شود که بر حسب میزان درجه لقی این تلورانس تغییر می کند. برای کاربری های هوافضا و بر روی سازه های فضایی این تلرانس به حداقل رسیده و درجه لقی بسیار پایینی از این بلبرینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت تعلیق میزان بالایی از بار در سرعت زاویه ای متوسط و بالا برای بلبرینگ شیار عمیق وجود دارد. تنسایلی از فولاد و آلیاژ های فولادی بکار گرفته شده در تولید این سری از بلبرینگ ها معمولا دارای میزان حداقلی 1500 نیوتن بر میلیمتر مربع است و در مواردی تا بالای 1900 نیز می رسد. سختی سطحی حداقلی این بلبرینگ ها برای برند های معمولی از 55 راکول شروع و برای برند های معتبر تولید کننده مانند SKF, FAG, TIMKEN, KOYO , NTN , NSK در مواردی به بالای 65 راکول نیز می رسد.

از بلبرینگ شیار عمیق در اتصالات شافت های ماشین آلات صنعتی مانند انواع الکتروموتور ها، کمپرسوز ها ، گیربکس ها، در اتصالات چرخ ماشین ها، توربوفن ها و در واقع در تمامی اتصالاتی که از شافت افقی بدون اعمال بار محوری وجود دارد استفاده می شود. بلبرینگ تماس زاویه و خود تنظیم دو مورد از بلبرینگ های جایگزین برای مواردی که بار های محوری نیز وارد می شود هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رول صنعت زاگرس

عرضه انواع بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی، مشاوره رایگان خرید و نصب انواع یاتاقان بلبرینگ ها بر حسب سایز و میزان بار وارده. عرضه برند های مختلف بلبرینگ مانند بلبرینگ شیار عمیق SKF ، بلبرینگ کف گرد FAG ، بلبرینگ خود تنظیم TIMKEN ، بلبرینگ تماس زاویه ای NACHI انواع رولبرینگ های صنعتی امل رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ بشکه ای، رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ های کف گرد. آموزش کاربری و تعویض انواع یاتاقان بلبرینگ ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید