اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144730615170

اشعه ماورای بنفش خورشید موجب ایجاد چروک اطراف چشم می شود

کد: 139908144730615170

https://bit.ly/2GGLQDs

، اصفهان , (اخبار رسمی): عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، عوامل ژنتیکی و شرایط سبک زندگی نامناسب می تواند منجر به آغاز چین و چروک و خطوط ظریف روی پوست صورت شود.

اشعه ماوراء بنفش خورشید موجب ایجاد چروک اطراف چشم می شود
اشعه ماورای بنفش خورشید موجب ایجاد چروک اطراف چشم می شود

در طول روز، ساعت های زیادی را در برابر نور خورشید سپری می کنیم، بنابر این دور از انتظار نیست که اشعه ماورای بنفش خورشید به بافت پوست نفوذ کند و در راستای افزایش سن، بتواند آسیب بیشتری را به پوست وارد نماید. درمان چروک دور چشم برای جلوگیری از اشعه ماورای بنفش خورشید در این ناحیه به همین منظور توصیه می شود. معمولاً بهترین محصولات مراقبت از پوست برای پوست ناحیه اطراف چشم ها هم این هدف را دنبال می‌کند. به همین دلیل است که توصیه شده قبل از خروج از خانه حتماً کرم ضد آفتاب مصرف کنید.

اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند کلاژن پوست را تجزیه کند و این پروتئین مهم در بافت پوست را از بین ببرد. وقتی ساختار کلاژن تخریب شود، اشعه مضر به بافت پوست نفوذ کرده و سلامت سلول های پوستی را به خطر می ‌اندازد. بهترین محصولاتی که به تایید سازمان غذا و دارو رسیده اند می توانند چین و چروک های اطراف چشم را برطرف کنند. کرم مخصوص برطرف کننده چروک پوست اطراف چشم ها بهترین و مطمئن ترین درمان چروک دور چشم محسوب می شوند.

 

علاقه مندان برای مطالعه روش های طبیعی و خانگی درمان چروک دور چشم به سایت زیبالون مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی