اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908154732515170

بالم لب را چه زمانی استفاده کنیم؟

کد: 139908154732515170

https://bit.ly/2JRREev

، اصفهان , (اخبار رسمی): بالم لب خاصیت ویتامین رسانی و ترمیم کنندگی لب ها را دارد و بیشتر برای درمان یا پیشگیری استفاده می شود.

بالم لب را چه زمانی استفاده کنیم ؟
بالم لب را چه زمانی استفاده کنیم؟

هر زمانی که بخواهید می توانید بالم لب را بر روی لب هایتان زده و از حس نابی که برایتان به وجود می آورد لذت ببرید اما در دو زمان زدن بالم لب به شدت توصیه می شود.

بالم لب خاصیت ویتامین رسانی و ترمیم کنندگی لب ها را دارد و بیشتر برای درمان یا پیشگیری استفاده می شود که درمورد زمان استفاده آن در این مقاله توضیح داده شده است. بعد از آن که به سئوال بالم لب چیست پاسخ دادیم نوبت به دانستن زمان های استفاده از این محصول می رسد. استفاده از هر وسیله مراقبتی از پوست قواعد و قانون خاص خود را دارد؛ استفاده از بالم لب هم قواعد خاص خود را دارد. هر چند شما هر زمانی که بخواهید می توانید بالم لب را بر روی لب هایتان زده و از حس نابی که برایتان به وجود می آورد لذت ببرید اما در دو زمان زدن بالم لب به شدت توصیه می شود.

 

  • استفاده از بالم لب پس از آرایش
حتما برای شما هم پیش آمده که پس از یک روز سخت کاری یا پس از یک مهمانی طولانی خسته کننده به خانه آمده باشید و بخواهید سریع آرایش صورت را پاک کرده و کمی نفس راحت بکشید. پاک کردن آرایش فکر بسیار خوبی است اما به یاد داشته باشید بعد از شستن آرایش، صورت شما خشک شده و نیاز به رطوبت رسانی دارد. لب ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بعد از آن که رژ لب را از روی لب هایتان پاک کردید نوبت به رطوبت رسانی لب ها می شود. بالم لبتان را بیاورید و آن را بر روی لب هایتان بکشید و از حس سبکی که به شما می دهد نهایت لذت را ببرید.  
  • استفاده از بالم لب قبل از آرایش

از آن جا که بالم لب یک محصول مراقبتی محسوب می شود که باید قبل از زدن رژ لب برای محافظت و ویتامین رسانی به لب ها نیز استفاده شود. ضمن آن که زدن بالم لب قبل از رژ لب به عنوان یک لایه محافظتی عمل کرده و اجازه نمی دهد مواد شیمیایی موجود در رژ لب به لب های شما آسیب برساند.  

  • استفاده از بالم لب در زمستان

در فصول سرد سال، امکان ترک خوردن و آسیب دیدن لب ها بیشتر می شود بنابراین به شما توصیه می شود خرید بالم لب در این فصل ها را فراموش نکنید. قیمت بالم لب آن قدر زیاد نیست که به خاطرش بخواهید قید سلامتیتان را بزنید.

جهت اطلاع از انواع بالم لب و مارک های آن و مشاهده لیست قیمت به این مقاله مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی