اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908154732613812

بهترین مدل های هندزفری بلوتوث ورزشی کدام است؟

کد: 139908154732613812

https://bit.ly/3n6Cyjv

، اصفهان , (اخبار رسمی): کسانی که ورزش جزء جدا ناپذیری از زندگیشان است یک ست ورزشی خاص دارند که برای ورزش از آن استفاده می کنند و در میان آن ها هندزفری ورزشی نیز به چشم می خورد.

بهترین مدل های هندزفری بلوتوث ورزشی کدام است ؟
بهترین مدل های هندزفری بلوتوث ورزشی کدام است؟

قهرمانان شنا قطعا عاشق این هندزفری خواهند شد زیرا نه تنها هیچ مشکلی با آب و رطوبت ندارد بلکه به منظور استفاده در آب نیز طراحی شده است .

حتما برای شما هم پیش آمده است که در حین ورزش و یا حتی دوندگی، زمانی که هندزفری در گوشتان است، مدام باید حواستان به در نیامدن آن باشد و به کل از ورزشتان جا بمانید. از طرفی نمی توان به تلفن های ضروری در حین ورزش پاسخ نداد یا با وسوسه گوش دادن موزیک به هنگام ورزش کردن مبارزه کرد. به همین علت به شما هندزفری بلوتوث ورزشی را پیشنهاد می شود. هندزفری ورزشی دارای انواع مختلفی است.

  • هندزفری ورزشی ATH-SPORT3

اگر ورزش مورد علاقه و حرفه ای تان شنا است یا در محیط استخر فعالیت می کنید، هندزفری ورزشی این مدل، مناسب شما است. این هندزفری ورزشی ضد آب بوده و برای فعالیت در محیط مرطوب ساخته شده است. هندزفری را در گوشتان گذاشته و از ورزش لذت ببرید. این هندزفری ورزشی با ساخت منحنی کنار گوشی هندزفری به راحتی پشت گوش جای گرفته و قابل استفاده است. قیمت هندزفری بلوتوث ورزشی مدل ATH-SPORT3 حدودا 800 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

  • Bose SoundSport Free

بهتر است نام اختصاصی این هندزفری را ورزش با خیال راحت بگذاریم. این هندزفری ورزشی طراحی خاص و منحصر به فردی دارد که به هنگام ورزش شدید نیز از گوش شما خارج نمی شود. هندزفری ورزشی Bose SoundSport Free از نوع هندزفری بلوتوث بوده و طرفداران زیادی در میان ورزشکاران حرفه ای دارد. وضوح صدا و قابلیت پخش با کیفیت این هندزفری بلوتوث آن را از سایر رقبایش متمایز ساخته است.

قهرمانان شنا قطعا عاشق این هندزفری خواهند شد زیرا نه تنها هیچ مشکلی با آب و رطوبت ندارد بلکه به منظور استفاده در آب نیز طراحی شده است. در هر بار که هندزفری بلوتوث Bose SoundSport Free را به شارژ می زنید می توانید 5 ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید یا در مواقع اضطراری 15 دقیقه کفایت می کند تا بتوانید 45 دقیقه از این هندزفری استفاده کنید.

طراحی EQ داخلی پیشرفته و پردازش عالی سیگنال های دیجیتال برای بهینه ‌سازی صدا بر اساس حجم، آن را در دسته جذاب ترین هندزفری بلوتوث جهان جای داده است. قیمت هندزفری ورزشی مدل Bose SoundSport Free، حدود 4 میلیون و نهصد هزار تومان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]