اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909014762315170

چگونه از موخوره شدید جلوگیری کنیم؟

کد: 139909014762315170

https://bit.ly/3fpTcrY

، اصفهان , (اخبار رسمی): درمان موخوره الزامی است؛ چرا که اگر نسبت به آن بی توجه باشید، روز به روز بدتر می شود. با اینکه موخوره، در مو های بلند و قطور رایج تر است؛ اما می ‌توان آن ها را در مو های کوتاه و نازک هم مشاهده نمود. بهترین راه فرار از موخوره و درمان آن، جلوگیری از ایجاد آن است.

چگونه از موخوره شدید جلوگیری کنیم؟
چگونه از موخوره شدید جلوگیری کنیم؟

در حال حاضر بهترین درمان برای این مشکل، متعادل نگاه داشتن اندازه مو است.

شاید تا چندی پیش فردی که با مشکل موخوره شدید رو به رو بود نمی توانست درمان های مناسب را بیابد؛ اما امروز با پیشرفت علم پزشکی، توجه های زیادی بر روی این عارضه متمرکز شده است. اگرچه انواع روش های درمان موخوره شدید متعدد هستند؛ اما هنوز هم متخصصین بهترین راه درمان را پیشگیری می دانند. برای پیشگیری از ایجاد این عارضه پزشکان استفاده از نرم کننده ‌ها را توصیه می کنند.

علاوه بر ان در حال حاضر بهترین درمان برای این مشکل، متعادل نگاه داشتن اندازه مو است. همچنین لازم است بدانید زمانی که ساقه مو از درازا شکاف برمی ‌دارد و سر مو شاخ‌ شاخ می ‌گردد، به آن موخوره می‌ گویند. در این حالت کوتیکول محافظ مو آسیب می ‌بیند و فـیبر داخلی مو فرسوده می ‌گردد. دو شاخه شدن مو بیشتر در موهای خشک و شکننده به وجود می ‌آید. 

آسیب مو معمولا به شکل عرضی و طولی بروز می کند که شما با مراقبت می توانید از ایجاد هر دو جلوگیری کنید. مو در دو جهت عرضی و طولی دچار آسیب و شکنندگی می ‌شود. آسیب دیدن در جهت عرضی سبب وز شدن آن می شود و آسیب دیدن در جهت طولی سبب دو شاخه شدن و به عبارت دیگر سبب ایجاد موخوره می شود. بهره بردن از روغن‌ های مو، کرم‌ ها، نرم کننده‌ ها و... به شدت برای پیشگیری از شکنندگی مو به صورت طولی و عرضی مناسب است. البته استفاده از این مواد نه تنها از موخوره پیشگیری می کند، بلکه درمان موخوره شدید را به بهترین شکل نیز انجام می دهد.

**جهت اطلاع از دیگر روش های درمان موخوره بدون کوتاهی به این لینک مراجعه نمایید ** 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی