اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909034766715347

گام های موثر در توسعه فروش محصول

کد: 139909034766715347

https://bit.ly/3pUW9p9

، اصفهان , (اخبار رسمی): توسعه فروش یک برنامه منظم برای کسب و کار است که موجب می شود فعالیت های حوزه فروش که اکنون در حال انجام است، ارتقا پیدا کند و شرکت را به سودآوری برساند. برنامه ریزی برای توسعه فرآیند فروش معمولاً از طریق کادر فروش یا به کارگیری یک نماینده فروش انجام می‌شود.

گام های موثر در توسعه فروش محصول
گام های موثر در توسعه فروش محصول

توسعه فروش نیاز به آموزش پیوسته دارد. مدیر گروه فروش باید برنامه‌ریزیهایی را تدوین کند که تیم کاری خود را آموزش دهد و مهارت های آنها را افزایش دهد. اگر شما هم مدیریت بخش فروش یک شرکت را به عهده دارید لازم است این چنین مواردی را به کارمندان خود ارائه دهید. 

 

مهارت هایی که برای توسعه فروش باید کسب کنید
 

اکنون که با اهمیت فرایند توسعه فروش و پرداختن به آموزش ویژه در این راه آشنا شده اید، شاید لازم باشد نگاهی به مهارت های مورد نیاز در این مسیر بیاندازیم. وقتی صحبت از استراتژی فروش و توسعه فروش به میان می آید، افراد باید توانایی های مثبتی داشته باشند تا در این زمینه در میان رقبا به موفقیت دست پیدا کنند.

 

مهارت اول: مدیریت زمان
 

برای اینکه در برنامهریزیهای توسعه فروش در بهترین وضعیت عملکردی قرار بگیرید باید دقیق و منظم باشید. مدیریت زمان به شما کمک می کند تا در این مسیر، بیشتر از قبل موفق شوید. درک مفهوم مدیریت زمان به منزله این است که شما دقیقاً میدانید که چه زمانی باید کدام کاربرد ها و راهبردها را دنبال کنید. اگر برنامه ‌ریزی ‌های فروش شما محدودیت زمانی داشته باشد، قطعاً برای انجام فعالیت های فروش به زمان خاصی نیاز دارید و در طول روز باید این کار را مدیریت کنید.

در مواقع بحرانی، برخی از برنامه ‌ریزی های فروش، برنامه‌ های تخفیف یا فروش ویژه قرار داده می شود که از ساعت خاصی در روز، آغاز شده و در ساعت دیگری به پایان می رسد. عملکرد بهتر و موثرتر برای این بازه زمانی، فقط و فقط در سایه مدیریت زمان امکان پذیر است.

به عنوان مدیر فروش و کارمندان بخش فروش شرکت، سعی کنید با افرادی کار کنید که روی مدیریت زمان متمرکز هستند. مدیریت زمان در توسعه فروش، یک مهارت اکتسابی است که با تمرین و برنامه ‌ریزی حاصل می ‌شود.

 

مهارت دوم: شنونده فعال باشید
 

این که شما یک شنونده فعال باشید مهمترین بخش توسعه فروش است اما این کار از هر فردی ساخته نیست! افرادی که توانایی گوش دادن دقیق به صحبت های طرف مقابل را دارند، در حقیقت به منزله این است که در جستجوی اطلاعات و جمع آوری آنها بسیار ماهر هستند. اگر به مشتریان و مخاطبان خود به دقت گوش دهید، به احتمال زیاد متوجه می‌ شوید که از کدام یک از محصولات و خدمات شما بهتر استقبال می کنند و دقیقاً به دنبال چه چیزهایی در آینده هستند. به این ترتیب، چالش های آنها را شناسایی کرده و استراتژی ‌های توسعه فروش خود را بر همان اساس تنظیم میکنید.

مهارت گوش دادن، فرصت های بهتری را فراهم می کند تا مشتریان و نیازهای آنها را بشناسید. این مهارت را می توان یک فاکتور موثر برای موفقیت در تحقیق بازار و تجزیه تحلیل اطلاعات دانست. یک شنونده فعال، ارتباط بهتری با مشتری و مخاطب برقرار میکند که این عامل موجب جلب رضایت و اعتماد به آن کسب و کار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان پیروز

مشاور و مدرس فروش b2b

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش