اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909044769515447

تگ کابل چیست ؟

کد: 139909044769515447

https://bit.ly/39d0nT6

، گرمدره , (اخبار رسمی): تگ کابل را با نام هایی مانند لیبل کابل ، تگ نامبر و یا لیبل پلاک نیز می شناسیم.

تگ کابل چیست ؟
تگ کابل استیل و بست کمربندی استیل

تگ کابل ها عموما به دو شیوه حکاکی ضربه ای و حکاکی لیزری  ، کدگزاری می شوند .از دستگاه حکاکی ضربه ای برای تگ کابل های دفنی و از دستگاه حکاکی لیزری برای تگ کابل های روی سطح استفاده می شود. 

تگ کابل را با نام هایی مانند لیبل کابل ، تگ نامبر و یا لیبل پلاک نیز میشناسیم و مشخصات اصلی تگ کابل به شرح زیر است :

  • پلاک فلزی از جنس استنلس استیل با گرید عموما 304 و 316
  • دارای ابعاد استاندارد 15*90 و 15*120 میلیمتر
  • دارای دو نک در دو طف تگ برای اتصال بست کمربندی 
  • ضخامت بین 0.7 تا 0.8 میلیمتر 

این مشخصات مربوط به تگ کابلهای استاندارد موجود در بازار است و تولیدکننده های تگ کابل بنا به سفارش خریدار میتوانند تگ کابل ها در ابعاد مورد سفارش نیز تولید کنند. 

عموما تگ کابل استیل در پالایشگاه ها ، نفت و گاز و پتروشیمی و ... مورد استفاده قرار میگیرد . بعضی از تگ کابلها دفنی هستند و برخی دیگر برای محیط های اسیدی و یا دریایی مورد استفاده قرار میگیرند. 

عموما در مراحل کابلکشی از تگ کابل برای شناسایی و لیبل زنی و تعیین مسیر کابلکشی استفاده میکنند که این امر روند کار را در زمان تعمیرات با ردیابی کدهای حک شده روی کابل بسیار ساده میکند. 

تگ کابل ها عموما به دو شیوه حکاکی ضربه ای و حکاکی لیزری  ، کدگزاری میشوند .از دستگاه حکاکی ضربه ای برای تگ کابلهای دفنی و از دستگاه حکاکی لیزری برای تگ کابل های روی سطح استفاده میشود. 

تگ کابل توسط دو بست کمربندی استیل به کابل الصاق شده و کد حک شده مسیر کابل کشی را مشخص میکند. 

شرکت شایا حک تولیدکننده انواع تگ کابل در ابعادهای استاندارد و سفارشی با کیفیت بالای متریال و همچنین تولیدکننده انواع دستگاه های حکاکی تگ کابل با طراحی جدید و مطابق تکنولوژی روز دنیا است. دستگاه حکاکی تگ کابل شرکت شایا حک قادر به حکاکی فایل اکسل بدون نیاز به کامپیوتر است که این امر روند حکاکی را برای اپراتور بسیار سریعتر و راحت تر خواهد کرد. 

برای آشنایی بیشتر با مشخصات تگ کابل استاندارد به مقاله تگ کابل  چیست ؟ مراجعه فرمایید .

و برای اشنایی بیشتر با تمامی محصولات به سایت شایاحک مراجعه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار