اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909104779715170

فواید نمک بر پوست سر و درمان شوره سر

کد: 139909104779715170

https://bit.ly/3mrwvGv

، اصفهان , (اخبار رسمی): بسیاری از مشکلات مربوط به موها ریشه در آسیب های پوست سر دارند. در اکثر موارد اگر شما بتوانید مشکلات مربوط به پوست سر خود را برطرف کنید، قطعا خواهید توانست از مشکلات موها به خصوص ریزش جلوگیری کنید.

فواید نمک بر پوست سر و درمان شوره سر
فواید نمک بر پوست سر و درمان شوره سر

شوره سر مشکلی است که بسیاری از افراد از آن رنج می برند. وجود شوره های سفید که هیچگونه برطرف نمی شود در لابه لای موها می تواند از اعتماد به نفس هرکسی بکاهد. درمان های طبیعی مختلفی وجود دارند که شما به کمک آنها می توانید شوره سر خود را درمان کنید. یکی از بهترین این درمان ها استفاده از نمک است. شما به کمک نمک می توانید یک اسکراب نرم کننده برای پوست خود داشته باشید. از جمله فوایدی که شما در هنگام درمان شوره سر با نمک از آن بهره مند شوید، موارد زیر را میتوان نام برد:

بهتر است بدانید که نمک به عنوان یک نرم کننده طبیعی و همچنین ملایم، باعث می شود تا یاخته های مرده پوست از سطح پوست جدا شوند. درمان شوره سر با نمک از گذشته مرسوم بوده است. برخی تصور می کنند که شوره سر از جنس نمک است. این تصور اشتباه است؛ چرا که شوره سر شامل سلول های مرده سطح پوست است.
شاید مهمترین ویژگی درمان شوره سر با نمک این است که این ماده معدنی میزان اسیدیته یا PH پوست شما را در حد متعادل نگه می دارد و همچنین از رشد بسیاری از باکتری ها جلوگیری به عمل می آورد. نمک باعث می شود تا کثیفی و سموم جذب شده توسط پوست دفع شوند که این مرحله آغاز درمان شوره سر است.
گاهی عارضه شوره سر به همراه چربی نامتعادل موها روی می دهد. این اتفاق می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که به نوع زندگی فرد بستگی دارد؛ اما نمک می تواند با کاهش چربی پوست، میزان شوره را هم کاهش دهد.

نمک چگونه به درمان شوره سر کمک می کند؟

شوره سر و موی چرب، ناشی از ترشح بیش از حد غدد چربی ساب کوتانئوس هستند. شما می توانید این مشکل را با استفاده از نمک حل کنید. احتمالا این موضوع را شنیده اید که به برخی از خوراکی ها نمک می زنند تا رطوبتشان را جذب کند. نمک به دلیل ساختار یونی خاصی که دارد، یک جاذب قوی برای رطوبت و سایر مایعات است. تولید بیش از حد سبوم از غدد چربی زیر پوستی شما می تواند در نهایت منافذ پوستی شما را تحریک کند. تحریک این منافذ شدت شوره را چندین برابر می کند. حال سوال اینجاست که درمان شوره سر با نمک چگونه صورت می پذیرد. در واقع نمک با جذب روغن اضافی از پوست سر به مقابله با این مسئله می پردازد. زمانی که روغن اضافی پوست توسط نمک جذب شد، منافذ پوستی باز شده و شما به طور چشمگیری شاهد کاهش شوره سر خود خواهید بود. اگر واقعا به دنبال یک راه حل طبیعی و به دور از انبوه شامپوهای موجود در بازار برای حل مشکل خود هستید، ما درمان شوره سر با نمک را به شما پیشنهاد می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی