اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909124785111815

رونمایی از کتاب خوزستان در افق نزدیک

کد: 139909124785111815

https://bit.ly/2JCD0Ye

، تهران , (اخبار رسمی): «خوزستان در افق نزدیک…» برنامه‌ای برای آینده خوزستان است. برخلاف تصور غالب که دولت سلسله جنبان توسعه در ایران بوده، ما معتقد به جامعه قوی ایرانی و به تبع آن جامعه قوی خوزستانی هستیم که برای پیشرفت تلاش می‌کند و اراده آن را دارد.

رونمایی از کتاب خوزستان در افق نزدیک
رونمایی از کتاب خوزستان در افق نزدیک

«خوزستان در افق نزدیک…» برنامه‌ای برای آینده خوزستان است. برخلاف تصور غالب که دولت سلسله جنبان توسعه در ایران بوده، ما معتقد به جامعه قوی ایرانی و به تبع آن جامعه قوی خوزستانی هستیم که برای پیشرفت تلاش می‌کند و اراده آن را دارد.

اما موانع ساختاری حرکت او را کند می‌کنند. گفتمان اصلی این برنامه «رفع موانع پیشرفت» است. افق مطلوب استان خوزستان «تجارت مبتنی بر کشاورزی» است.

در برنامه «خوزستان در افق نزدیک…» موانع ساختاری رسیدن به این افق شناسایی شده و راه‌های برداشتن آنها در هفت محور راهبردی ترسیم شده است. این برنامه به زبان ساده و عامه فهم نوشته شده و البته کاملاً عملیاتی و به دور از شعار و کلیگویی است.

مخاطب این برنامه مسؤولان و به ویژه نمایندگان مجلس از یک طرف و عموم مردم از طرف دیگر است. هدف افزایش آگاهی مردم نسبت به ریشه‌های مسایل خوزستان و راه حل‌های آن است تا مطالبات خود را در این مسیر هدایت کنند.

رونمایی از این کتاب روز سه‌شنبه ۸ بهمن ماه در کارگاه زاویه واقع در کارخانه نوآوری آزادی، ساختمان هم آوا برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم آوا

هم‌آوا حلقه کاملی از خدمات به استارتاپ‌ها در فرآیند تبدیل ایده به کسب‌و‌کار بزرگ را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل توسعه جامعه کارآفرینی و فضای کار اشتراکی (اختصاص فضای کار اشتراکی، برگزاری رویدادها، خدمات مشاوره، آموزش، بازاریابی محتوایی)، توسعه فناوری (تحقیق و پژوهش، مالکیت فکری، رصد فناورانه، مدیریت آزمایشگاه‌ها)، ماجراجویی کسب و کار (انتخاب و راستی آزمایی، خدمات برنامه شتاب‌دهی، پایش، رصد فناوری و بازار،)، خدمات تخصصی استارتاپ‌ها (خدمات حمایتی سرمایه‌گذاران، پشتیبانی فروش، خدمات رشد، خدمات منابع انسانی)، سرمایه گذاری (ارتباطات سرمایه گذاران، مدیریت سبد سرمایه‌گذاری، خدمات جذب سرمایه) است که در نهایت این فعالیت‌ها منجر به ایجاد شرکت‌های بالغ و آماده جهت ورود به بازار بورس و سرمایه کشور می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید