اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908174734211815

معرفی پورتفولیوی هم آوا؛ ناملیک

جایی برای انتشار و گوش دادن به پادکست فارسی

کد: 139908174734211815

https://bit.ly/3lwN82U

، تهران , (اخبار رسمی): ناملیک پلتفرمی برای میزبانی پادکست‌هاست و کاربران آن در دو گروه صاحبان محتوا و کاربران عادی دسته‌بندی می‌شوند.

جایی برای انتشار و گوش دادن به پادکست فارسی
جایی برای انتشار و گوش دادن به پادکست فارسی

ایجاد کانال اختصاصی و به دنبال آن آپلود محتوای صوتی، تصویر مشخصه، متن توضیحات و به اشتراک‌گذاری پادکست با استفاده از ابزارهای ارائه شده در پلتفرم را برای صاحبان محتوا فراهم می‌کند.

در شهرهای بزرگ بخش زیادی از زمان مردم در رفت و آمد می‌گذرد که در آن افراد به علل مختلف همچون رانندگی، پیاده‌روی یا ایستادن در متروی شلوغ امکان مطالعه ندارند و چه بهتر که این زمان به گونه‌ای مفید سپری شود. در کنار این مسئله، اتصال دائمی و پیوسته به اینترنت توسط موبایل‌ها باعث شکل‌گیری ایده‌ی “ناملیک” توسط هم‌بنیانگذاران آن شد.

ناملیک پلتفرمی برای میزبانی پادکست‌هاست و کاربران آن در دو گروه صاحبان محتوا و کاربران عادی دسته‌بندی می‌شوند. پلتفرم ناملیک امکان ایجاد کانال اختصاصی و به دنبال آن آپلود محتوای صوتی، تصویر مشخصه، متن توضیحات و به اشتراک‌گذاری پادکست با استفاده از ابزارهای ارائه شده در پلتفرم را برای صاحبان محتوا فراهم می‌کند. پلتفرم همچنین امکان مشاهده، شنیدن، درج نظر و به اشتراک‌گذاری پادکست‌ها با استفاده از ابزارهای ارائه شده توسط پلتفرم را در اختیار کاربران عادی قرار می‌دهد.

افزایش تقاضا در محتوای صوتی

آمار جهانی نشان می‌دهد که با همه‌گیری گوشی‌های هوشمند، استقبال از پادکست‌ها و محتوای صوتی بیشتر شده و در حال حاضر در ایران حدود ۲۰ میلیون نفر شنونده‌ی پادکست وجود دارد که ۴ میلیون آن را جوانان و دانشجویان تشکیل می‌دهند. این پلتفرم پادکست‌های محبوب‌ خود را در زمینه‌های تکنولوژی، سلامت، جامعه، سبک زندگی، کارآفرینی و خبر دسته‌بندی کرده است.

ورود به بازارهای جهانی

ناملیک از استارتاپ‌های فعال پورتفولیو هم‌آوا است که از سال ۹۴ فعالیت خود را با شتابدهنده آواتک آغاز کرده است. به صورت مستقیم ۵ نفر در این استارتاپ فعالیت می‌کنند. بنیانگذاران ناملیک پیش‌بینی می‌کنند تا سال ۲۰۲۲ به آمار یک میلیون کاربر فعال در ماه و پخش بیش از ۷ میلیون محتوای صوتی دست یابند. آن‌ها در چشم‌انداز کاری خود می‌خواهند به بازارهای خارج از ایران نیز ورود کنند.

namlik.me

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم آوا

هم‌آوا حلقه کاملی از خدمات به استارتاپ‌ها در فرآیند تبدیل ایده به کسب‌و‌کار بزرگ را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل توسعه جامعه کارآفرینی و فضای کار اشتراکی (اختصاص فضای کار اشتراکی، برگزاری رویدادها، خدمات مشاوره، آموزش، بازاریابی محتوایی)، توسعه فناوری (تحقیق و پژوهش، مالکیت فکری، رصد فناورانه، مدیریت آزمایشگاه‌ها)، ماجراجویی کسب و کار (انتخاب و راستی آزمایی، خدمات برنامه شتاب‌دهی، پایش، رصد فناوری و بازار،)، خدمات تخصصی استارتاپ‌ها (خدمات حمایتی سرمایه‌گذاران، پشتیبانی فروش، خدمات رشد، خدمات منابع انسانی)، سرمایه گذاری (ارتباطات سرمایه گذاران، مدیریت سبد سرمایه‌گذاری، خدمات جذب سرمایه) است که در نهایت این فعالیت‌ها منجر به ایجاد شرکت‌های بالغ و آماده جهت ورود به بازار بورس و سرمایه کشور می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]