اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907194694911815

لیست سرمایه گذاران خطرپذیر

از کجا سرمایه ‌گذار پیدا کنیم؟

کد: 139907194694911815

https://bit.ly/349ErW2

، تهران , (اخبار رسمی): برخی افراد ایده‌هایی در سر دارند که با نگاه خودشان اگر یک نفر روی آن سرمایه گذای کند قادر خواهند بود تا ایده را به کسب و کار تبدیل کنند. اما بارها اتفاق افتاده که به فرد سرمایه داده شده اما نمی‌داند از کجا شروع کند یا چگونه تیم بسازد.

از کجا سرمایه ‌گذار پیدا کنیم؟
از کجا سرمایه ‌گذار پیدا کنیم؟

آیا برای هر سوال سرمایه گذار پاسخ قاطع و سنجیده‌ای دارید؟

برخی افراد ایده‌هایی در سر دارند که با نگاه خودشان اگر یک نفر روی آن سرمایه گذای کند قادر خواهند بود تا ایده را به کسب و کار تبدیل کنند. اما بارها اتفاق افتاده که به فرد سرمایه داده شده اما نمی‌داند از کجا شروع کند، چگونه تیم بسازد، چگونه بازار هدف خود را شناسایی کند و کلی ابهامات دیگر که مستلزم گذراندن دوره‌های مختلف مثل دوره شکل‌دهی آنلاین هم آوا یا استفاده از تجارت قبلی خود یا دیگران است.

اما اگر فرض را بر این بگذارید که دارای یک تیم ایده کامل و بدون نقص هستید و درحقیقت برای هر سوال سرمایه گذار پاسخ قاطع و سنجیده‌ای دارید، لیست سرمایه گذاران خطرپذیر زیست‌بوم کارآفرینی را برای ارتباط سریع تر با آنها جمع‌آوری کرده‌اید.

مشاهده سرمایه‌گذاران خطرپذیر ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم آوا

هم‌آوا حلقه کاملی از خدمات به استارتاپ‌ها در فرآیند تبدیل ایده به کسب‌و‌کار بزرگ را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل توسعه جامعه کارآفرینی و فضای کار اشتراکی (اختصاص فضای کار اشتراکی، برگزاری رویدادها، خدمات مشاوره، آموزش، بازاریابی محتوایی)، توسعه فناوری (تحقیق و پژوهش، مالکیت فکری، رصد فناورانه، مدیریت آزمایشگاه‌ها)، ماجراجویی کسب و کار (انتخاب و راستی آزمایی، خدمات برنامه شتاب‌دهی، پایش، رصد فناوری و بازار،)، خدمات تخصصی استارتاپ‌ها (خدمات حمایتی سرمایه‌گذاران، پشتیبانی فروش، خدمات رشد، خدمات منابع انسانی)، سرمایه گذاری (ارتباطات سرمایه گذاران، مدیریت سبد سرمایه‌گذاری، خدمات جذب سرمایه) است که در نهایت این فعالیت‌ها منجر به ایجاد شرکت‌های بالغ و آماده جهت ورود به بازار بورس و سرمایه کشور می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ