اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909144788015227

آغاز عرضه و فروش قفسه بندی مشبک ازآبان 99

بهین انبار آرا رقیبی تازه نفس در  قفسه بندی انبار 

کد: 139909144788015227

https://bit.ly/3oxb1Zr

، اشتهارد , (اخبار رسمی): تولید کننده/ خدمات دهنده فعال عرصه  قفسه بندی انبار کشور، قفسه بندی مشبک یا قفسه پیچ و مهره ای (bolt and nut shelving) را با امکان قابلیت اجرای طبقاتی تا ارتفاع 9 متر با توجه به شرایط سالن و انبار و وزن اقلام از آبان 99 به بازار مصرف عرضه کرد.

بهین انبار آرا رقیبی تازه نفس در  قفسه بندی انبار 
بهین انبار آرا رقیبی تازه نفس در  قفسه بندی انبار 

اجرای آسان، قابلیت تغییر و تنظیم ارتفاع طبقات و عمق پانل و... بر اساس نوع اقلام و شرایط سالن و تعدد زیاد در استفاده مجدد قفسه ها، از اصلی ترین دلایل تقاضای زیاد برای تولید قفسه بندی مشبک فلزی می باشد.

به گزارش  روابط عمومی بهین انبار آرا، از آبان 99  عرضه قفسه بندی مشبک در واحد فروش بهین انبار آرا آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از قفسه بندی های پیچ و مهره ای با قیمت ارزان،  هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون اجرا و پیاده سازی آسان این قفسه بندی را دارند.

 مدیرعامل بهین انبار آرا با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه بیش از یک دهه تجربه و تلاش بوده و برای تولید این محصول از  ابتدای فعالیت شرکت کار آغاز شده و هم اکنون قفسه بندی مشبک وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: قیمت ارزان، وزن سبک، اجرای آسان و قابلیت تغییر و تنظیم ارتفاع طبقات و عمق پانل و غیره بر اساس نوع اقلام و شرایط سالن و تعدد زیاد در استفاده مجدد قفسه ها، از اصلی ترین دلایل تقاضای زیاد برای تولید قفسه بندی مشبک فلزی می باشد. به همین منظور، گروه بهین انبار با بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه تولید تجهیزات انبارداری و قفسه های فلزی سنگین، نیمه سنگین و سبک، تولید انواع قفسه بندی پیچ و مهره ای را در مجموعه فعالیت های خود قرار داده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بهین انبار آرا  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهین انبار آرا

شرکت بهین انبار آرا تولید کننده انواع قفسه بندی انبار فلزی و تجهیزات انبار صنعتی و کارخانه ای سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک و انواع ظروف (پالت و باکس پالت) جهت جابجایی کالا و مواد میباشد. ما در بهین انبار تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا کالای با کیفیت ایرانی تولید کنیم و با کمک محصولات خود به کمک شما تولید کننده و فروشنده محترم آمده و بهترین راهکارهای بهینه سازی و قفسه بندی انبار را ارائه نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار