اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244809515227

محصول تازه بهین انبار آرا رونمایی شد

ارائه پالت تخت فلزی به بازار  قفسه انبار و ظروف نگهدارنده مواد و کالا

کد: 139909244809515227

https://bit.ly/3nkytZN

، اشتهارد , (اخبار رسمی): محصول تازه بهین انبار آرا با نام پالت تخت (پالت مسطح) در نمایشگاه بهین انبار رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه پالت تخت فلزی به بازار  قفسه انبار و ظروف نگهدارنده مواد و کالا
ارائه پالت تخت فلزی به بازار  قفسه انبار و ظروف نگهدارنده مواد و کالا

پالت تخت فلزی دارای محاسنی است که اعم از  قابلیت شستشو و ضدعفونی است و می‌تواند باعث امکان جا به جایی بسته های مواد غذایی و دارویی شود.

به گزارش روابط عمومی بهین انبار آرا، آذر ماه امسال، نمایشگاه بهین انبار میزبان رونمایی از پالت تخت فلزی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ظروف نگهدارنده و جابجایی مواد و کالا  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر  حمل و نقل آسان و ایمن بار و کالاها را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان جا به جایی اقلام دارای نظم هندسی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پالت تخت فلزی دارای محاسنی است که اعم از  قابلیت شستشو و ضدعفونی است و می‌تواند باعث امکان جا به جایی بسته های مواد غذایی و دارویی شود.

جناب مدیرعامل بهین انبار آرا، تولید این محصول را نتیجه بیش از یک دهه تجربه و کار در این مجموعه دانست و گفت: استانداردهای خاصی برای تولید این محصول از  ابتدای فعالیت شرکت آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 25 آذر ماه اعلام و ادامه داد: گروه بهین انبار با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید انواع قفسه بندی انبار ، طراحی و ساخت پالت تخت را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. با توجه به طراحی و تولید پالت ها بر اساس ویژگی های مورد نظر توسط مشتری و ساخت آنها در ابعاد متنوع، کارشناسان گروه بهین انبار از طریق وبسایت این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید پالت مسطح می باشند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهین انبار آرا

شرکت بهین انبار آرا تولید کننده انواع قفسه بندی انبار فلزی و تجهیزات انبار صنعتی و کارخانه ای سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک و انواع ظروف (پالت و باکس پالت) جهت جابجایی کالا و مواد میباشد. ما در بهین انبار تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا کالای با کیفیت ایرانی تولید کنیم و با کمک محصولات خود به کمک شما تولید کننده و فروشنده محترم آمده و بهترین راهکارهای بهینه سازی و قفسه بندی انبار را ارائه نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار