اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003225172215227

محصول تازه بهین انبار رونمایی شد

ارائه قفسه بندی فروشگاهی به بازار  سیستم های نگهداری مواد و کالا

کد: 140003225172215227

https://bit.ly/2TtqJdB

، اشتهارد , (اخبار رسمی): محصول تازه بهین انبار با نام قفسه بندی فروشگاهی در شهرک صنعتی اشتهارد رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه قفسه بندی فروشگاهی به بازار  سیستم های نگهداری مواد و کالا
ارائه قفسه بندی فروشگاهی به بازار  سیستم های نگهداری مواد و کالا

قفسه بندی فروشگاهی دارای محاسنی است که اعم از گروه بندی بهتر محصولات و چیدمان و جابجایی آسان است و می‌تواند باعث  رضایت بیشتر مشتری و افزایش فروش شود.

به گزارش روابط عمومی بهین انبار، فروردین 1400، شهرک صنعتی اشتهارد میزبان رونمایی از قفسه بندی فروشگاهی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه سیستم های نگهداری مواد و کالا  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر بهره وری از سالن فروشگاه با قفسه های دو طرفه را ارائه کند تا این خدمت تازه سهولت دسترسی به اقلام و نظم دهی به فروشگاه را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، قفسه بندی فروشگاهی دارای محاسنی است که اعم از گروه بندی بهتر محصولات و چیدمان و جابجایی آسان است و می‌تواند باعث  رضایت بیشتر مشتری و افزایش فروش شود.

جناب مدیرعامل بهین انبار، تولید این محصول را نتیجه بیش از یک دهه تجربه و  کار در این مجموعه دانست و گفت: استانداردهای خاصی برای تولید این محصول از ابتدای فعالیت شرکت  آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را خرداد ماه 1400 اعلام و ادامه داد: گروه بهین انبار با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید تجهیزات انبارداری و قفسه بندی، تولید این محصولات را در مجموعه فعالیت های خود قرار داده است. این مجموعه در طراحی و ساخت و اجرای قفسه بندی فروشگاهی، استانداردهای لازم را رعایت نموده و بر اساس نوع محصولات و وزن آنها و شرایط فروشگاه به صورت منحصر به فرد قفسه بندی مورد نظر را پیاده سازی می نماید. 

ایمیل: [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهین انبار آرا

شرکت بهین انبار آرا تولید کننده انواع قفسه بندی انبار فلزی و تجهیزات انبار صنعتی و کارخانه ای سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک و انواع ظروف (پالت و باکس پالت) جهت جابجایی کالا و مواد میباشد. ما در بهین انبار تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا کالای با کیفیت ایرانی تولید کنیم و با کمک محصولات خود به کمک شما تولید کننده و فروشنده محترم آمده و بهترین راهکارهای بهینه سازی و قفسه بندی انبار را ارائه نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام