اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909154789615617

جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟

کد: 139909154789615617

https://bit.ly/2JMNLYC

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟ جلسه ای است که با استفاده از مرورگر اینترنت یا برنامه های کامپیوتری برگزار و محبوبیت آن ها در بین سازمان های بزرگ و کوچک روز به روز بیشتر می شود، زیرا آن ها به دنبال اتصال تیم هایی که از لحاظ جغرافیایی پراکنده و از هم دور هستند، افزایش بهره وری و کاهش هزینه هستند.

جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟
وبینار

برای برگزاری یک جلسه آنلاین، نیازمند امکاناتی در نرم افزارهای آموزش و  جلسات آنلاین می باشیم که از طریق آنها بتوانیم جلسه را مدیریت و مطالب را ارائه دهیم

جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟

جلسه آنلاین یا جلسه مجازی چیست؟ جلسه ای است که با استفاده از مرورگر اینترنت یا برنامه های کامپیوتری برگزار میشوند و محبوبیت آنها در بین سازمانهای بزرگ و کوچک روز به روز بیشتر میشود، زیرا آنها به دنبال اتصال تیمهایی که از لحاظ جغرافیایی پراکنده و از هم دور هستند، افزایش بهرهوری و کاهش هزینه هستند.

درک عمیق تر جلسات آنلاین میتواند به شما و تیمتان در برگزاری جلسات مجازی موفقتر کمک کند و همکاری را بهبود بخشد.

برگزاری کلاس آنلاین، از طریق برنامه مرورگر وب یا نرم افزاری که روی کامپیوتر یا موبایل دانلود شده است، انجام میشوند.

با استفاده از کامپیوتر یا موبایل مجهز به میکروفون، نرم افزار جلسه آنلاین، اتصال اینترنتی، شخصی که همان موارد مشابه را دارد و یک دستور جلسه، کاربران می توانند از طریق جلسات مجازی، که به عنوان وب کنفرانس یا کنفرانس ویدئویی نیز شناخته می شوند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

وب کنفرانس کاربران را قادر می سازد تا در طول جلسه صفحه های نمایش، وایت بورد دیجیتال و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند. کنفرانس ویدئویی با افزودن امکان ارتباط چهره به چهره به جلسات مجازی و پیشرفت بیشتر در ایجاد یک تیم کمک کند.

البته این نکته در خصوص بررسی های روزانه، جلسات برنامه ریزی و نشست های توضیحی روزانه و جلسات آنلاین می توانند محوری مفید از ملاقات های دوستانه شنیداری یا حضوری باشند.

 

آموزش استفاده از کارینومیت 

انتخاب راه حل مناسب جلسات آنلاین برای سازمان ها اولین قدم در برگزاری جلسات موفق تر است. با وجود فناوری مناسب، میتوان همکاری تیمی را بهبود بخشیده و پروژه ها را هر چه بهتر به جلو پیش برد.

در همین راستا، تیم خبره کارینوتک با بهره گرفتن از نرم افزار های آموزش آنلاین ادوبی کانکت (Adobe Connect) و بیگ بلو باتن(BigBlueButton) و نیز بومی سازی آنها براساس نیاز های مشترکین خود توانسته از طریق این پلتفرم آموزش آنلاین خدمات متناسبی به مشترکین خود ارائه دهد و رضایت خاطر ایشان را فراهم سازند.

 

نیازهای جلسات آنلاین

برای برگزاری یک جلسه آنلاین، نیازمند امکاناتی در نرم افزارهای آموزش و  جلسات آنلاین می باشیم که از طریق آنها بتوانیم جلسه را مدیریت و مطالب را ارائه دهیم، که هر دو پلتفرم موجود در کارینوتک این امکانات را در اختیارتان قرار میدهد:

  1. اشتراک گذاری چندین تصویر
  2. اشتراک گذاری مطالب در قابل فایل پاورپوینت، یا ویدئو
  3. تخته سفید
  4. چت عمومی و خصوصی
  5. ضبط جلسه

برای برگزاری وبینارها و جلسات آنلاین شما کارینوتک همراه همیشگی شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]