اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236351115617

انواع تبلیغات در گوگل ادورز

کد: 140105236351115617

https://bit.ly/3QpFJC4

، تهران , (اخبار رسمی): در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز، تبلیغ برای نتایج جستجو‌های مرتبط با آن نمایش داده ‌می‌شود. همانطور که در صفحه نتایج جستجوی طبیعی دیده‌اید، بخشی از ابتدای صفحه مختص به تبلیغات است. این لینک‌ها با عنوان ad از سایر صفحات جستجوی طبیعی جداسازی می‌شوند.

انواع تبلیغات در گوگل ادورز
انواع تبلیغات در گوگل ادورز

در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز، تبلیغ برای نتایج جستجو‌های مرتبط با آن نمایش داده ‌می‌شود. همانطور که در صفحه نتایج جستجوی طبیعی دیده‌اید، بخشی از ابتدای صفحه مختص به تبلیغات است. این لینک‌ها با عنوان ad از سایر صفحات جستجوی طبیعی جداسازی می‌شوند.

برای اینکه تبلیغ شما در اولویت بالاتری در صفحه نتایج نمایش داده شود باید عبارات کلیدی مناسب تبلیغ خود را پیدا کنید و بر روی آنها سرمایه گذاری  کنید.در این مقاله در مورد  نحوه‌ی عملکرد گوگل ادورز صحبت می‌کنیم با کارینوتک همراه باشید.

گوگل ادوردز

ad rank

اد رنک به معنی جایگاه تبلیغاتی شما در نتایج جستجوی گوگل است. هرچه مقدار این این پارامتر بیشتر باشد تبلیغ شما در موقعیت‌های بهتری به افراد نمایش داده ‌می‌شود. با پلتفرم آنلاین ادوب کانکت آشنا شوید.

مناقصه

در واقع روند کار گوگل ادز به صورت یک سیستم پیشنهاد و مناقصه است که در آن یک مبلغ حداکثر پیشنهادی برای کلیک روی تبلیغات تان ارائه ‌می‌کنید. هرچه مبلغ پیشنهادی شما بالاتر باشد، جایگاه بهتری برای تبلیغ شما در نظر گرفته ‌می‌شود. در مناقصه گوگل ادز سه گزینه پیش رو دارید:

  • CPC یا هزینه به ازای هر کلیک. مقداری است شما برای هر کلیک روی تبلیغات تان ‌می‌ پردازید
  • CPM یا هزینه به ازای هر ۱۰۰۰نمایش. مقداری است که شما بر اساس یک‌هزار نمایش تبلیغ‌ می‌پردازید.
  • CPE یا هزینه به ازای هر تعامل یا اقدام. برای مثال هر شخصی که از طریق تبلیغ از شما خرید کند شما باید به ازای آن به گوگل هزینه پرداخت کنید.

کمپین تبلیغاتی

فعالیت گوگل ادوردز به صورت تبلیغات سرچی، تبلیغات نمایشی و تبلیغات ویدیویی انجام ‌می‌‌شود. در تبلیغات سرچی، تبلیغ به صورت متنی نوشته شده و در نتایج جستجوی طبیعی در بالای صفحه نتایج نمایش داده ‌می‌شود. در تبلیغات نمایشی معمولاً تبلیغ مبتنی بر تصویر بوده و در صفحاتی که در موتور جستجوی گوگل وجود دارد، نمایش داده ‌می‌شود. تبلیغات ویدیویی نیز بین ۶ تا ۱۵ دقیقه تهیه شده و در یوتیوب نمایش داده ‌می‌شوند.برای شروع اکانت بیگ بلو باتن را تهیه کنید.

نرخ کلیک

نرخ کلیک یا CTR تعداد کلیک‌هایی است که تبلیغ شما در هنگام نمایش دریافت ‌می‌‌کند. هرچهCTR بالاتر باشد نشان ‌می‌‌دهد عبارت‌های مورد جستجو با تبلیغ شما بیشتر هماهنگ بودند و جستجوها با کلمات کلیدی مورد نظر شما سازگار بوده است.

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل یا به اختصار CVR معیاری از انجام یک اقدام مشخص توسط کاربران وارد شده از طریق تبلیغ به صفحه فرود شما است. این معیار نشان می‌دهد که این صفحه با مقصود کاربران سازگارتر بوده و به عبارت دیگر شما دقیقاً محتوایی را در اختیار کاربر قرار داده اید

شبکه نمایشی

بخشی از تبلیغات گوگل در صفحات وب درون شبکه نمایشی گوگل قرار داده ‌می‌شود. شبکه نمایشی گوگل مجموعه‌ی وب‌سایت‌هایی است که برای تبلیغات گوگل فضایی را در نظر گرفته‌اند. تبلیغات ارائه شده در این بخش ‌می‌‌تواند متنی یا تصویری باشد و باید همراه با محتوای مرتبط و کلمات کلیدی مورد هدف شما باشند. 

افزونه یا extension

افزونه‌های تبلیغاتی به شما امکان کامل کردن تبلیغات تان را ‌می‌ دهد. این افزونه‌ها بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه تر از طریق سایت لینک‌ها، تماس، مکان، پیشنهاد و یا اپ اطلاعات تبلیغ شما را تکمیل ‌می‌کند.

کلمات کلیدی

احتمالا تا کنون در مورد این پارامتر مطالبی را مطالعه‌کرده‌اید. کلمات کلیدی در واقع کلمات اصلی هستند که کسب و کار شما در زمینه‌ی آن فعالیت ‌می‌‌کند. . یعنی با توجه به نیاز کاربران و نحوه جستجوی آنها در موتور جستجوی گوگل به انتخاب کلمات کلیدی بپردازید.برای طراحی سایت اقساطی کلیک کنید.

PPC

PPC پرداخت ازای کلیک روی تبلیغات است که در آن تبلیغ کننده برای هر کلیک روی تبلیغ مبلغ مشخصی را پرداخت ‌می‌‌کند. PPC مختص گوگل ادوردز نیست اما رایج‌ترین نوع کمپین پولی است. پیش از اینکه اولین کمپین گوگل خود را راه اندازی کنید درک صفر تا صدی از PPC داشته باشید. 

امتیاز کیفی (QS)

امتیاز کیفی شما ‌میزان کیفیت تبلیغاتتان را مشخص ‌می‌ کند. در واقع این امتیاز با بررسی نرخ کلیک تبلیغ، ارتباط کلمات کلیدی، کیفیت صفحه فرود و عملکرد شما در گذشته امتیاز مشخصی را به تبلیغ شما اختصاص ‌می‌‌دهد. پارامترQS عامل تعیین کننده در تعیین الویت تبلیغ شما است.

نحوی تبلیغ در گوگل ادوردز

تبلیغ در گوگل ادورز کار پیچیده ای نیست. کافی است یک حساب کاربری در این پلتفرم بسازید. پس از آن نیازمند تخصص سئو هستید تا کلمات کلیدی درستی را انتخاب کنید و با دانستن ‌میزان رقابتی بودن آنها مبلغ پیشنهادی مناسبی را ارائه دهید. از طرفی محتوای تبلیغی که تولید ‌می‌‌کنید باید ارتباط خوبی با این کلمات کلیدی برقرار کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]