اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056379015617

بهترین نرم افزارهای آموزش مجازی

کد: 140106056379015617

https://bit.ly/3pPCGat

، تهران , (اخبار رسمی): در این بخش قصد داریم در مورد مزایای استفاده از محیط‌ های آنلاین آموزشی (آموزش آنلاین) برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم

بهترین نرم افزارهای آموزش مجازی
بهترین نرم افزارهای آموزش مجازی

در این بخش قصد داریم در مورد مزایای استفاده از محیط‌ های آنلاین آموزشی (آموزش آنلاین) برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم. البته در این زمینه پلتفرم‌ آمورش آنلاین کارینوتک و خدمات ما صحبت کنیم

اما چیزی که بین همه‌ی آنها مشترک است و باعث ایجاد برتری در برابر کلاس‌ها و محیط‌های حضوری شده مواردی هستند که در زیر به آنها  اشاره می‌کنیم :

بهترین نرم افزارهای آموزش آنلاین

ادوبی کانکت

برنامه ادوب کانکت (ADDOBE CONNECT) یکی از بهترین نرم‌افزارهای سامانه آموزش مجازی است که در ایران هم محبوبیت زیادی دارد. این نرم‌افزار، برنامه‌های مختلفی را برای برگزاری کلاس‌ها و وبینارها ارائه می‌دهد؛ علاوه‌براین، قابلیت ضبط کلاس، آپلود تصاویر و ویدیو، چت کردن و... را نیز دارد. حداکثر 200 شرکت‌کننده می‌توانند به هر کلاس در این نرم‌افزار وارد شوند.

ادوب کانکت  برای کلاس‌های درس آنلاین مناسب است؛ زیرا شامل ویژگی‌هایی مثل وایت‌برد، نظرسنجی، ابزارهای تعاملی، ویدیوهای با کیفیت بالا، ذخیره فایل و... است. در این نرم‌افزار می‌توان شرکت‌کننده‌ها را به گروه‌های کوچک‌تری تقسیم کرد. در این برنامه، علاوه بر اعضای اصلی هر کلاس، افراد به‌صورت مهمان هم می‌توانند وارد شوند؛ درواقع هرکسی که لینک کلاس را دارد، می‌تواند وارد کلاس یا جلسه شود.

بیگ بلو باتن (bigbluebutton)

دانلود و نصب نرم افزار بیگ بلو باتن (bigbluebutton)، یکی از بهترین کلاس‌های درس مجازی است؛ بنابراین، اگر به فکر یک کلاس آنلاین کاربردی و رایگان هستید، استفاده از این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود. ویژگی منحصربه‌فرد این نرم‌افزار این است که 15 وبکم به‌صورت همزمان، می‌توانند پخش شوند. دیگر امکانات نرم‌افزار بیگ بلو باتن (bigbluebutton)، وایت‌برد تعاملی،اشتراک اسناد و تصاویر است.

نرم‌افزار Blackboard Collaborative

نرم‌افزار Blackboard Collaborative، یک برنامه ویژه برای مؤسسات و همکاری مجازی آن‌هاست. حداکثر 100 نفر می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و به‌راحتی قابلیت ذخیره 350 ساعت و 100 گیگابایت کلاس را دارد.

نرم‌افزار Newrow 

نرم‌افزار Newrow، یکی دیگر از سامانه‌های آموزش مجازی و آنلاین مدارس و دانشگاه ها است که کاملاً تحت وب عمل می‌کند و نیازی به فلش، دانلود یا نصب ندارد. این برنامه به‌صورت هدفمند، برای سامانه آموزش مجازی طراحی شده است و از فرمت‌های زیادی مانند PPT،MP3، DOCX، PDF، PPTX و MP4 پشتیبانی می‌کند.با این تفاوت که می‌توان مدت زمان ضبط را انتخاب کرد و آن را افزایش یا کاهش داد.

مزایای استفاده از محیط‌های آنلاین آموزشی (آموزش آنلاین):

انعطاف پذیری 

کلاس‌های آنلاین با ویژگی انعطاف‌ پذیری که دارند این امکان را فراهم می‌کنند، تا کاربران بتوانند در هر زمان یا از هر مکان خاصی از جهان به محتوای خود دسترسی داشته باشند. تمام آن چیزی که نیاز هست فقط یک کامپیوتر یا تلفن هوشمند و یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد است.

تنوع دوره‌ها

در دوره‌های آنلاین می‌توان انتخاب گسترده‌ای از کلاس‌ها در رشته های مختلف داشته باشیم. کلاس های آنلاین به اندازه کلاس‌های حضوری متقاضی دارند و تنوع رشته‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.

آموزش و کارشناسان

استادان با تخصص‌های خاص می‌توانند آموزش دوره‌های آنلاین ( آموزش استفاده از ادوب کانکت و آموزش استفاده از کارینومیت ) را بر عهده بگیرند. آنها به کمک امکانات نرم‌افزاری می‌توانند از لحاظ یادگیری، در یک محیط فعال و جذاب، دانشجویان خود را پشتیبانی کنند.

دسترسی راحت به مطالب

کلاس‌های آنلاین به شرکت کنندگان این امکان را می‌دهند تا در هر زمان به مطالب درسی دسترسی پیدا کنند، این به آن معنی است که اعضا می‌توانند به فیلم ها و مطالب مراجعه کرده و زمان بیشتری را برای بررسی و مفاهیم درسی داشته باشید.

انجمن حمایتی

این کلاس‌ها طوری طراحی شده‌اند تا افراد را تشویق کنند که بخشی از جامعه یادگیرندگان باشند و روابط خود را با استفاده از فن‌آوری‌هایی که در بحث‌های آنلاین و کارهای گروهی پشتیبانی می‌شود حفظ کنند.

توسعه‌ی مهارت‌های جهانی

امروزه به عنوان یک فرد متخصص، استفاده از تکنولوژی و تحقیق آنلاین، مهارت‌های با ارزش محسوب می‌شود. استفاده از محیط‌های آموزشی آنلاین می‌تواند این مهارت‌های مهم را ایجاد و تقویت کند.

شایان ذکر هست کارینوتک با بهره‌گیری از بستر مخابراتی کشور برگزار کننده و میزبان کلاس های مجازی، سمینار آنلاین و جلسات تحت وب شما است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]