اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026785615617
در دسترس نیست

آشنایی با ابزارهای آنالیز کسب و کار

کد: 140108026785615617

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی یا مارکتینگ با ابزارهای تحلیل کسب و کار، تخصصی است که در دنیای امروز تعیین کننده موفقیت یا شکست کسب و کار شماست. در واقع بازاریابان با استفاده از اطلاعات به دست آمده از کارکرد کسب و کار شما در دوره زمانی مشخصی از گذشته، برای آینده کسب و کار تصمیم گیری می‌کنند.

آشنایی با ابزارهای آنالیز کسب و کار
آشنایی با ابزارهای آنالیز کسب و کار

بازاریابی یا مارکتینگ با ابزارهای تحلیل کسب و کار، تخصصی است که در دنیای امروز تعیین کننده موفقیت یا شکست کسب و کار شماست. در واقع بازاریابان با استفاده از اطلاعات به دست آمده از کارکرد کسب و کار شما در دوره زمانی مشخصی از گذشته، برای آینده کسب و کار تصمیم گیری می‌کنند. با پلتفرم آموزش آنلاین کارینوتک همراه باشید.

mixpanel

mixpanel یکی از ابزارهای پرکاربرد برای تحلیل وب سایت و موبایل است. با استفاده از این ابزار می‌توانید اطلاعات جالبی را در مورد رفتار مخاطبان به دست آورید.

این ابزار نحوه‌ استفاده افراد از وب سایت و اپلیکیشن‌های موبایل را برای شما مشخص می‌کند. شما می‌توانید واکنش مخاطبان خود را نسبت به یک بخش مشخصی از وب سایت و اپلیکیشن خود یا یک محصول مشخص مانیتور کنید.  با دانلود ادوب کانکت از خدمات ما بهره مند شوید

AdWords performance Grader

تبلیغات کلیکی یا PPC یکی از روش‌های کارآمد برای رشد کسب و کار شما است. اما برای اینکه بدانید کمپین تبلیغاتی شما در این زمینه درست عمل می‌کند یا نه نیازمند ابزار تحلیلی هستید. این ابزار به شما کمک می‌کنند تا بدانید آیا موقعیت درستی را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اید یا خیر. نرم‌افزار AdWords performance Grader به شما در به دست آوردن این اطلاعات کمک می کند.

CrazyEgg

نقشه‌های حرارتی یا هیت مپ‌ها یکی از روش‌های نشان دادن داده‌ها برای آنالیز آنهاست. استفاده از این روش برای آنالیز داده‌های یک کسب و کار می تواند بسیار کارآمد باشد. برای مثال تعیین موقعیت‌هایی بر روی وب سایت شما که بیشترین توجه را از دیدگاه کاربران به خود جلب کرده اند، می تواند برای استراتژی‌های آینده شما بسیار کارآمد باشد.

نرم افزار CrazyEgg با دنبال کردن و آنالیز رفتار کاربران بر روی وب سایت شما اطلاعات جالبی را در قالب نقشه های حرارتی به شما ارائه می دهد. در گزارش ارائه شده در این نرم‌افزار نقاطی که از دیدگاه کاربر بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، در یک دوره زمانی مشخص به شما نمایش داده می شود.

به علاوه با استفاده از این نقشه حرارتی متوجه خواهید شد که در کدام قسمت از سایت بیشتر مخاطبان خود را از دست داده اید.یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این نرم افزار مشخص کردن نقطه‌ای است که در آن برای اولین بار مخاطب با شما ارتباط برقرار کرده است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید. و گزارش‌های بسیار شگفت انگیز‌تری را ارائه دهید..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]