اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286532815617

استفاده از وب سایت‌ها برای تبلیغات

کد: 140106286532815617

https://bit.ly/3Ui30rU

، تهران , (اخبار رسمی): بخشی از آگهی‌های آنلاین درهمه‌ فضای مجازی نمایش داده می‌شوند. این تبلیغ‌ها، تبلیغات نمایشی نامیده می‌شوند. این تبلیغ‌ها می‌توانند از نوع بنر، نوشته یا فیلم باشند. از طریق این تبلیغ‌ ها شما شانس دیده شدن توسط افراد درست در موقعیت درست را دارید.

استفاده از وب سایتها برای تبلیغات
استفاده از وب سایت‌ها برای تبلیغات

بخشی از آگهی های آنلاین درهمه‌ی فضای مجازی نمایش داده می‌شوند . این تبلیغ‌ها، تبلیغات نمایشی نامیده می‌شوند و می‌توانند از نوع بنر، نوشته یا فیلم باشند.

با خدمات نرم افزار تدریس آنلاین کارینوتک همراه باشید.

تبلیغ‌های نمایشی در دنیای مجازی ها، تبلیغ مجله‌ها یا تبلیغ تلوزیونی در دنیای حقیقی هستند. کسب و کارهای مختلف برای بدست آوردن جایگاه تبلیغاتی هزینه پرداخت می‌کنند. و امیدواراند که افرادی که تبلیغ آنها را می‌بیند به مشتریان نام تجاری آنها بپیوندند.

در آگهی های نمایشی این فضای تبلیغاتی در دنیای آنلاین واقع شده است. از طریق این تبلیغ‌ ها شما شانس دیده شدن را دارید

برای دانلود و نصب ادوب کانکت کلیک کنید.

دسترسی به موقعیت‌های موجود

برای استفاده از فضای وب سایت‌های دیگر برای آگهی ها راه‌های مختلفی وجود دارد می‌توانید از شبکه‌های برنامه‌ریزی شده استفاده کنید. این شبکه‌ها شما را با موقعیت موجود مرتبط می‌کنند.

تبلیغ‌های نمایشی می‌توانند در یک صفحه‌ی وب مشخص و یا برای گروه مشخصی از افراد نمایش داده شوند. می‌توانید به سایت‌های مربوط به سینماها، سایت‌های مربوط به انجمن‌های فیلم  مراجعه کنید.با این حساب تبلیغ شما در وب‌ سایت‌های مرتبط با فیلم قرارمی‌گیرد.

بنابراین افرادی که به این وب سایت‌ها مراجعه می‌کنند، آن را خواهند دید. از طرفی می‌توانید افرادی که علاقه‌مندی مشخصی دارند را، دنبال کنید.

به این ترتیب این افراد در هر کجای فضای مجازی و در نتیجه‌ی جستجوی هر عبارتی، تبلیغ شما را خواهد دید.

آگهی های نمایشی کسب و کار شما را در معرض دید افراد قرارمی‌دهد. این ویژگی موجب می‌شود تا محصولات و خدمات شما در معرض دید مشتریان بالقوه قرار گیرد.از خدمات طراحی سایت اقساطی ما نیز میتوانید بهره مند شوید.کلیک کنید

تاثیر تبلیغات نمایشی بر رونق کسب و کار

این تبلیغ‌ها تعداد بازدید از وب سایت شما را افزایش خواهد داد.در نتیجه افراد بیشتر با کسب و کار شما درگیر می‌شوند و ممکن است جز مشتریان شما شوند.

می‌توانید تبلیغ خود را برای افرادی که قبلا از وب سایت شما دیدن کرده اند، ارسال کنید. با نمایش تبلیغ، آنها را از وجود محصول جدید مطلع کنید. 

ظرفیت تبلیغاتی موتورهای جستجو

تبلیغ‌های نمایشی به شکل متفاوتی عمل می کنند. برای نمایش این تبلیغات الزاما لازم نیست تا افراد در مورد کسب و کار شما جستجو کنند.مشابه بلیبوردهای موجود در فضای حقیقی، آگهی های نمایشی نیز بدون خواست افراد در معرض دید آنها قرارمی‌گیرند. با این تفاوت که این آگهی‌ها در موقعیت‌هایی واقع می‌شوند که احتمال دارد افراد مورد نظر شما از آن بازدید کنند.

فعالیت‌های تبلیغاتی

با شناخت تفاوت‌های تبلیغات نمایشی با تبلیغات موتورهای جستجو، خواهید دانست که این آگهی های مکمل یکدیگرند.تبلیغات نمایشی با استفاده از جذابیت‌های ظاهری و موقعیت‌های متعدد برای نمایش، توجه کاربران رابه موضوع مورد نظر جلب می کنند. با این حساب حتی اگر کاربران کلیک نکنند، ممکن است در مورد موضوع آن جستجو کنند.

اگر در نتایج جستجو نیز آگهی های شما نمایش داده شود، ممکن است به آن توجه بیشتری نشان دهند. بنابراین شانس بیشتری برای کلیک و بازدید از تبلیغ سایت خواهید داشت

شبکه‌ی تبلیغات نمایشی

این شبکه‌ها به شما کمک می‌کنند تا گروه تبلیغاتی خود را برای آگهی های نمایشی راه‌اندازی کنید.با استفاده از این شبکه‌ها می‌توانید تصمیم بگیرید که تبلیغ شما برای چه کسانی و در کدام وب سایت نمایش داده شود.مانند سایر آگهی های آنلاین پلتفرم مربوط به آگهی های نمایشی نیز دارای گزینه‌های مختلف است.

شما می‌توانید تبلیغ خود را منحصرا برای افرادی که با زبان خاصی صحبت می کنند نمایش دهید. همچنین می‌توانید برای نمایش تبلیغ روز یا ساعت خاصی را در نظر بگیرید.

تعیین مکان

در پلتفرم‌های موجود برای تبلیغ نمایشی می‌توانید مکان دقیق تبلیغ خود را تعیین کنید.

تبلیغات شما در چه وب سایتی نمایش داده شود.

در کدام صفحه از آن وب سایت و در کدام بخش از آن صفحه، قرارگیرد.

 می‌توانید وب سایت خاصی را برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرید.

اما اگر مایلید تبلیغات شما برای افراد بیشتری نمایش داده شود. تبلیغ خود را بر روی تمامی وب سایت ‌هایی که عنوانی متناسب با کسب و کار شما دارند نمایش دهید.

مشخص کردن مخاطب

بر اساس گزینه‌هایی که شبکه به شما ارائه می دهد، می‌توانید افراد را دسته ‌بندی کنید.

این دسته‌بندی براساس سن،جنسیت، یا موقعیت خاصی که درآن قرار دارند(مثلا دانشجویان)، انجام‌ می‌شود.

همچنین می‌توانید علاقه‌مندی افراد را براساس نوع وب سایت‌هایی که در گذشته از آنها بازدید کرده‌اند، مشخص کنید.

با دانستن علایق افراد مخاطبان هدف خود را تعیین کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها