کد: 139909164791513898

مسابقه حساب رایان به مناسبت روز و هفته حسابدار

از روز حسابدار تا شب یلدا، چند خط بنویسید برنده ‌شوید

کد: 139909164791513898

https://bit.ly/39NpD2t

، تهران , (اخبار رسمی): چند سالی هست که مناسبت‌های مختلف در ایران هم مورد توجه مردم قرار گرفته و هر کسب و کاری به نوعی تلاش می‌کند تا از این مناسبت‌ها برای افزایش ارتباط با مشتری و در نهایت ارائه محصول خود استفاده کند. اما چه ربطی به روز حسابدار داشت؟

از روز حسابدار تا شب یلدا، چند خط بنویسید برنده می‌شوید
مسابقه روز حسابدار

هرسال از روز حسابدار تا یلدا فاصله چندانی وجود ندارد، چه ایرادی دارد که برای حسابداران و مدیران مالی هم در تقارن با این دو روز، یک پیشنهاد ویژه ارائه شود؟

خودتان را در قامت یک مدیر یا سرمایه گذار تصور کنید، فکر کنید که شما یک کسب وکار کوچک را اداره می‌کنید یا تصمیم برای ورود به این حوزه دارید یا اصلا مدیر یک سازمان بزرگ هستید، یکی از بهترین منابع شما، فردی است که شاید اصلا انتظارش را نداشته باشید.

درست حدس زدید، این شخص حسابدار است فردی که تراز مالی شما را به دست می‌آورد، سود و زیان و مالیات شرکت را مشخص می‌کند و در عین حال کمک می‌کند از تکنولوژی امروزی (نرم افزارهای مالی و حسابداری) بیشترین بازدهی کاری را به دست آورید.

احتمالا متوجه شدید که حسابدار، نقش بسیار مهمی در دنیای کسب و کار و تجارت بازی می‌کند به صورتی که کار اصلی حسابدار  تهیه، بررسی و مدیریت اسناد مالی مرتبط با سازمان‌هاست. بنابراین وجود حسابدار برای هر سازمانی چه کوچک، چه متوسط و چه بزرگ بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

همین نقش حیاتی و اساسی حسابدار باعث شده تا یک روز مخصوص آنها نام‌گذاری شود. در ایران هر ساله 15 آذرماه به عنوان روز حسابدار نامیده شده تا از تمامی حسابداران که شغلی حساس را بر عهده دارند، قدردانی شود. هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن در روزگار آشفته ی امروز، ارزشی است ماندگار.

به همین مناسبت در سال 1399 که آخرین روز حسابدار در قرن جاری محسوب می‌شود، شرکت حساب رایان پارس تصمیم گرفته تا مسابقه‌ای برای حسابداران، مدیران مالی و افراد متخصص در این زمینه برگزار کند و در نهایت هدایای جذابی به ایشان اعطا شود.

اما شرایط شرکت در مسابقه روز حسابدار حساب رایان

دو روش برای شرکت توی این مسابقه در نظر گرفتیم، شما می‌توانید با توجه به شرایط خودتان، هر کدام از دو روش را که تمایل داشتید انتخاب کنید و در آن شرکت کنید؛

روش اول:

چند خط بنویسی برنده میشی

در روش اول مسابقه به این شکل است که شما فعالان این حوزه که دستی به قلم هم دارید، یک مقاله حداقل 800 کلمه‌ای در زمینه حسابداری، مالیات، بودجه و اعتبارات، نرم افزارهای مالی و حسابداری و به صورت کلی هر موضوعی که در مورد حسابداری است، بنویسید و برای ما ارسال کنید. تیم تولید محتوای شرکت حساب رایان مقالات دریافتی را مطالعه و ارزیابی می‌کنند و به نفرات برتر به شکل زیر جایزه اهدا می‌شود؛

1. نفر اول مبلغ یک میلیون تومان + انتشار مقاله به همراه درج نام نویسنده در بخش مقالات وبسایت حساب رایان

2. نفر دوم مبلغ 800 هزار تومان

3. نفر سوم مبلغ 600 هزار تومان

همچنین این موضوع می‌تواند در صورت کیفیت مناسب مقاله ادامه دار باشد و با اشخاص برنده، به صورت طولانی در این حوزه همکاری شود. کاملا واضح است که همکاری طولانی مدت به همراه درج نام شخص در هر مقاله، می‌تواند در برندینگ شخصی او بسیار موثر باشد.

برای شرکت در این مسابقه از طریق این لینک می‌توانید مقاله‌ای که نوشتید را برای ما ارسال کنید.

روش دوم:

نرم افزار حسابداری رایگان هدیه کنید

یکی از دغدغه‌های مدیران، حسابداران و صاحبان کسب و کار، ثبت و مدیریت هزینه‌ها به صورت شفاف و دریافت اطلاعات و آمار دقیق از آنهاست که تنها یک نرم افزار حسابداری مالی می‌تواند از عهده آن برآید؛ به همین دلیل این مسابقه بیشتر مناسب مدیران ارشد و مدیران مالی شرکت‌هایی است که دوست دارند نرم افزار حسابداری مالی اختصاصی خودشان را داشته باشند یا این نرم افزار را به شخصی دیگر هدیه دهند؛ یعنی چی؟ یعنی شما که به واسطه مدیریت یا ارتباطات خود در یک سازمان، افراد متخصص حوزه مالی را می‌شناسید و می‌دانید که نرم افزار حاسبداری مالی محاسبان می‌تواند به آنها کمک کند، شرکت حساب رایان را با ایشان آشنا می‌کنید.

برای این کار کافیست فرمی که در این لینک وجود دارد را پر کنید. در این فرم اطلاعاتی از خود شما به همراه شخصی که دوست دارید نرم افزار حسابداری مالی را برنده شود برای ما ارسال می‌کنید. بعد از دریافت اطلاعات و صحت سنجی آن، به قید قرعه یک نرم افزار حسابداری مالی رایگان محاسبان به شما یا شخص مورد نظرتان اهدا خواهد شد.

هدف از این مسابقه جمع کردن صرفا یک سری اطلاعات ساده نیست بلکه از این طریق کمک می‌کنید هم شرکت حساب رایان هم فعالان این حوزه بتوانند شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند و حتی در آینده همکاری‌های خود را گسترش دهند.

نتایج هر دو مسابقه بعد از یلدا از طریق اینستاگرام شرکت حساب رایان منتشر می‌شود؛ برای مشاهده قرعه کشی می‌توانید صفحه اینستاگرام محاسبان را که در لینک فوق قرار دارد فالو کنید تا این رویداد را از دست ندهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان