اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224803415617

وبینار کارینوتک چیست؟ (قسمت اول)

کد: 139909224803415617

https://bit.ly/3a9iMka

، تهران , (اخبار رسمی): طبق گفته گوگل، وبینار "سمیناری است که از طریق اینترنت انجام می شود" . این تعریف وبینار درست است ولی در عمل وبینار تعریف گسترده تری دارد.

وبینار کارینوتک چیست؟ (قسمت اول)
وبینار1-کارینوتک

در این مقاله کارینوتک میخواهد به شما بیاموزد که چگونه از وبینار در تجارت خود استفاده کنید.

طبق گفته گوگل، وبینار "سمیناری است که از طریق اینترنت انجام می شود" . این تعریف وبینار درست است ولی در عمل وبینار تعریف گسترده تری دارد.

اگر وبینار به درستی اجرا شود، یک تاکتیک قدرتمند بازاریابی است که می تواند جایگاه شما را به عنوان یک متخصص در زمینه فعالیت خود ارتقا دهد. و به شما این امکان را می دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و یا کارمندان جدیدی را آموزش دهید و در نهایت سود خود را افزایش دهید. در این مقاله کارینوتک میخواهد به شما بیاموزد که چگونه از وبینار در تجارت خود استفاده کنید.

در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که وبینار چیست؟  نحوه استفاده از وبینار در تجارت خود و نحوه کار وبینار را بحث خواهیم کرد. با برخی ایده های کاربردی در مورد راه اندازی و بهره مندی از وبینارها آشنا خواهید شد. همچنین به برخی از سوالات مانند "آیا وبینارها آنلاین هستند" و "چگونه می توانم وبینار بسازم؟" پاسخ خواهیم داد.

وبینار چیست؟

همانطور که در تعریف قبلی وبینار ذکر شد، وبینار یک سمینار است که به صورت آنلاین انجام می شود و به شما امکان این را می دهد بدون وابستگی به مکان فیزیکی، یک جلسه مجازی را برگزار کنید. با یک وبینار، سخنرانی خود را بدون حضور فیزیکی در بین مخاطبان خود اجرا و اطلاعات خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

مخاطبان شما نیز بدون اینکه حتی خانه خود را ترک کنند از این جلسه بهره مند می شوند. آنها به راحتی می توانند در وبینار شما با استفاده از رایانه رومیزی یا رایانه لپ تاپ یا دستگاه همراه خود شرکت کنند.

در بیشتر موارد، وبینارها مربوط به تجارت هستند و به عنوان یک تاکتیک ایجاد قدرت یا ایجاد روابط استفاده می شوند. همچنین می توان از وبینارها برای برگزاری جلسات تیمی به صورت داخلی استفاده کرد، خصوصاً اگر با یک تیم بین المللی و از راه دور کار می کنید.

مزایای برقراری وبینار با مخاطبان:

  • تعامل از طریق گفتگوی زنده بین میزبان وشرکت کنندگان: امکان برقراری ارتباط بین میزبان وبینار ومخاطب همچنین دریافت بازخورد مخاطب جهت بهبود وبینار اشتراک صفحه نمایش و وب کم: مشاهده تصویر و ارائه میزبان توسط مخاطب مطرح کردن سوال و شرکت در نظرسنجی توسط مخاطبان: روش دیگری برای برقراری ارتباط با مخاطبان در سراسر وبینار ضبط وبینارها: قابلیت ضبط و باز پخش و فروش سمینار توسط میزبان حضور تعداد نامحدود شرکت کنندگان در یک وبینار: وبینارها به دلیل محدود نبودن فضای فیزیکی می توانند تعداد زیادی از شرکت کنندگان را در خود جای دهند.

وبینارها به دو صورت مختلف برگزار میشوند:

  1. وبینار آنلاین: این مدل وبینار در زمان واقعی اتفاق میافتد و مخاطب میتواند هر لحظه که بخواهد سوالات خود را از میزبان بپرسد و پاسخ خود را دریافت کند. وبینار از قبل ضبط شده: این مدل وبینار قبلاً برگزار شده وتوسط شرکت میزبان ضبط شده و باز پخش میشود. این بدان معناست که مخاطبان نمی توانند در یک گفتگوی آنلاین شرکت کنند و از میزبان سوالات خود را بپرسند ولی در عوض می توانند به جای یکبار، دفعات بیشتری از آن وبینار استفاده کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب به مقاله بعدی در سایت اخبار رسمی و یا صفحه وبلاگ کارینوتک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]