اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224803615617

وبینار کارینوتک چیست؟ (قسمت دوم)

کد: 139909224803615617

https://bit.ly/3nfJFqw

، تهران , (اخبار رسمی): در اینجا لیستی از کاربردهای رایج برای وبینارها آورده شده است:

وبینار کارینوتک چیست؟ (قسمت دوم)
وبینار2-کارینوتک

نحوه استفاده از وبینارها در تجارت شما در سال 2020

اکنون که مطالب وبینار را توضیح دادیم، بیایید در مورد روش های مختلف استفاده از آنها در تجارت شما بحث کنیم. در اینجا لیستی از کاربردهای رایج برای وبینارها آورده شده است:

  • تبلیغات
  1. از وبینارها به عنوان ابزار بازاریابی و فروش استفاده کنید

در بیشتر موارد، وبینارها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی یک کسب و کار یا برند مورد استفاده قرار می گیرند. وبینارها فقط مختص شرکت های بزرگ نیستند. مشاغل کوچک، شرکت های انفرادی و استارتاپ ها نیزمی توانند برای موفقیت کسب و کار خود از آنها استفاده کنند. با تکمیل ثبت نام وبینار خود در سایت کارینوتک، کسب و کار شما به میزان قابل توجهی دیده میشود؛ پیشنهاد میدهیم در پایان وبینار، محصولات و خدمات خود را به مخاطبانتان معرفی کرده و لیستی ازعلاقه مندان به آنها را تهیه و بعد از وبینار با آنها در تامل باشید، این شیوه میتواند به رشد مشتریان واقعی شما بیافزاید. تیم بازاریابی ما برای ارتقا سطح فروش شما، بسته های ویژه ای را جهت تبلیغات در نظر گرفته است که میتوانید با مراجعه به قیمت تعرفه ها آنها را مشاهده و اتنتخاب نمایید.

  1. وبینار رایگان جهت فروش استراتژی

 هدف اصلی این نوع وبینار، برقراری ارتباط با مخاطبان و معرفی تخصص شما با ایجاد ارزش به جای تمرکز بر فروش است. البته میتواند در شبکه های اجتماعی با مخاطبان خود بیشتر در ارتباط باشید و به کار خود به صورت حرفه ای ترادامه دهید. اما بعضی از برگزارکنندگان و صاحبان مشاغل صرفاً جهت ساختن لیست جدیدی از مشتریان، یک وبینار بدون مشکل اجرا می کنند؛ این روش غیر معمول نبوده و درانتها ممکن است میزبانان، فروش سطحی نیز داشته باشند. در این صورت، تمام آنچه از شرکت کنندگان لازم دارند  شماره تماس یا آدرس ایمیل آنهاست. البته به راحتی ازبسترهای رسانه اجتماعی مانند YouTube Live ،Instagram Live  یا Facebook Live هم می توانند استفاده کنند.

  1. جلسات پرسش و پاسخ آنلاین

روش دیگر استفاده از وبینارها، برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ آنلاین و مستقیم است به طوریکه در آن صاحبان مشاغل مبتنی بر محصول دیجیتالی و غیره به سوالات مخاطبان خود در مورد محصولات یا خدمات خود پاسخ می دهند. شما می توانید به سوالات مربوط به محصول خود پاسخ دهید، محصولاتتان را نمایش دهید و راه های ارتباطی خود را اعلام نمایید. و البته این روش راندمان بسیار بالایی هم دارد.

شما میتوانید از این نوع وبینار به عنوان فرصتی استفاده کنید تا مشتریان خود را از مرحله آزمایش به یک سطح پولی برسانید و میزان ماندگاری خود را در بازار کسب و کار بالا نگه دارید. همچنین می توانید برای معرفی محصول جدید و فروش سایرمحصولات و خدمات خود استفاده کنید که نشان دهنده گام منطقی بعدی برای تبدیل مشتری ساده به مشتری وفاداراست.

جلسات پرسش و پاسخ همچنین برای نویسندگان، نوازندگان مستقل یا فیلمسازان خوب جواب می دهد. آنها می توانند راهی عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و همچنین دریافت بازخورد از جهت کار خلاقانه شما باشند.

هنگامی که مخاطبان با محصولات و شرکت شما احساس مشارکت کنند، تمایل بیشتری به خرید کردن دارند و به راحتی شما را به دوستان و خانواده خود معرفی می کنند.

  1. وبینارهای آموزشی رایگان

آموزش وبینار چیست؟ این یک روش عالی برای آموزش یک تیم از راه دور است.

اگر یک تیم در راه دور دارید، یک وبینار راهی عالی برای آموزش آنها در مورد یک نرم افزار جدید، پیش بردن آنها در روشهای استاندارد در انجام فعالیت شرکت، به روزرسانی آنها در مورد آخرین تغییرات و موارد دیگر است.

از آنجا که وبینارها قابل ضبط هستند، لازم نیست از غیبت اعضای تیم نگران باشید زیرا می توانید وبینار ضبط شده را برای آنها ارسال کنید.

  1. مصاحبه های تعاملی

همچنین می توانید از وبینارها برای انجام مصاحبه های آنلاین و تعاملی استفاده کنید که مخاطبان شما می توانند در آن شرکت کنند. با آوردن اجرا کننده متخصص، ارزش بیشتری در اختیار مشتریان خود دهید و پس از ثبت نام آنها در وبینار، در معرض دید مخاطبان خود قرار بگیرید.

  1. آموزش مشتری

اگر یک شرکت نرم افزاری دارید، می توانید آموزش محصولات جدید یا محصولات قدیمی به روز شده خود را از طریق برگزاری وبینار به صورت آنلاین و یا به صورت از قبل ضبط شده به مشتریان خود ارائه دهید؛ برگزاری این دوره ها برای شما سود مالی زیادی دارد زیرا باعث میشود که مشتریان با محصول جدید شما سریعتر ارتباط برقرار کنند و ابهامات ایشان برطرف گردد و نسبت به مجموعه شما احساس رضایت بیشتری داشته باشند و تبدیل به مشتریان دائمی گردند.

برای مطالعه ادامه مطلب به مقاله بعدی در سایت اخبار رسمی و یا صفحه وبلاگ کارینوتک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]