اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910184851615170

آیا می دانستید «ژلیش» را می توانید درخانه هم پاک کنید؟

کد: 139910184851615170

https://bit.ly/2XBukFw

، اصفهان , (اخبار رسمی): لاک ژلیش بسیار با دوام است که البته می توانید آن را در خانه نیز پاک کنید

آیا می دانستید ژلیش را می توانید در خانه هم پاک کنید ؟!
آیا می دانستید «ژلیش» را می توانید درخانه هم پاک کنید؟

یکی از مزایا لاک ناخن ژله ای، مقاومت و دوام آن در برابر آب و مواد شوینده است. این روش زیباسازی ناخن به خصوص برای خانم هایی که کارهای هنری انجام می دهند یا استخر جز برنامه هفتگی شان است بسیار مفید خواهد بود زیرا تا زمان مراجعه بعدی به آرایشگاه می توانند با خیال راحت به فعالیت های روزانه شان بپردازند.

یکی دیگر از مزایای لاک ناخن ژله ای نسبت به کاشت و ناخن های مصنوعی این است که شما احساس وجود یک جسم مزاحم را روی ناخن نداشته و مانع فعالیت های روزمره تان نمی شود. 

خبر خوب این که شما در خانه هم می توانید ژلیش را از روی ناخنتان پاک کنید. برای این کار نیاز به وازلین، پنبه، استون 100 در 100 خالص، فویل آلومینیومی و یک سوهان نرم دارید.

ابتدا اطراف ناخن هایتان را با وازلین چرب کرده و پنبه ای آغشته به استون خالص را روی ناخنتان قرار دهید؛ سپس روی آن را با فویل آلومینیومی ببندید. بعد از گذشت 15 دقیقه فویل را باز کرده و دوباره همان کار را تکرار کنید.

لاک ناخن ژله ای، مقاومت بیشتری نسبت به لاک های معمولی دارد و به همین علت باید حتما با استون 100% پاک شود. اگر در نهایت کمی از ژلیش بر روی ناخن هایتان باقی ماند، با یک سوهان نرم آرام روی ناخن بکشید تا ناخن هایتان به شکل اولیه باز گردد.

لاک ناخن ژله ای بهترین گزینه برای زمانی است که می خواهیم خیالمان از بابت زیبایی و سلامت ناخن هایمان راحت باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]