اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910304868915876

آموزش نصب نرم افزار رافع 7

کد: 139910304868915876

https://bit.ly/37x8PuK

، (اخبار رسمی): نرم افزار رافع 7 به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری در امور مالی و همچنین آموزش این حرفه محسوب می گردد. با بهره گیری از نرم افزار رافع 7 در عین دسترسی به محیطی ساده و آسان، از تمامی امکانات یک نرم افزار کامل حسابداری بهره خواهید برد.

آموزش نصب نرم افزار رافع 7
آموزش نصب نرم افزار رافع ۷

آموزش نصب نرم افزار رافع 7 اولین قدم در استفاده از این نرم افزار به منظور انجام امور حسابداری شرکت ها و بنگاه های اقتصادی مختلف است. نرم افزار رافع 7 به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری در امور مالی و همچنین آموزش این حرفه محسوب می گردد. با بهره گیری از نرم افزار رافع 7 در عین دسترسی به محیطی ساده و آسان، از تمامی امکانات یک نرم افزار کامل حسابداری بهره خواهید برد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا شما را با آموزش نصب نرم افزار رافع 7 و تمامی جوانب این نرم افزار آشنا کنیم.

آموزش نصب نرم افزار رافع 7

آموزش نصب نرم افزار رافع 7  و کار با این نرم افزار به دلیل سادگی محیط آن، کاربر را با مشکل مواجه نمی سازد. داشتن نسخه اصلی و اورجینال نرم افزار رافع 7 به آسانی در سیستم نصب شده و با یک کلیک، قابل استفاده می باشد. با ما همراه باشید تا آموزش نصب نرم افزار رافع 7 را بصورت مرحله ای بیاموزیم.

مراحل آموزش نصب نرم افزار رافع 7

پس از قرار دادن سی دی حاوی نرم افزار رافع 7  تنها کافیست مراحل زیر را به ترتیب پشت سر گذاشته و پس از تنها چند دقیقه نرم افزار رافع 7  بر روی سیستم شما قابل استفاده می گردد.

مرحله1. بر روی آیکون Setup کلیک کنید

مرحله2. در پنجره باز شده در قسمت Destination Directory می توانید با کلیک بر روی گزینه Browse محل نصب نرم افزار را انتخاب کنید. این محل بصورت پیش فرض در ویندوز شما در درایوC  که درایو ویندوز است، در نظر گرفته شده است. چنانچه نمی خواهید این مسیر را تغییر دهید بهتر است این قسمت را نادیده گرفته و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

مرحله3. در این مرحله از نصب نرم افزار رافع 7، مشخصات و محل نصب نرم افزار در پنجره نصب نرم افزار نشان داده شده است. در این مرحله تنها با کلیک بر روی گزینه Next به مرحله بعدی بروید.

مرحله4. در این مرحله پنجره ای باز می شود که پیشرفت نصب نرم افزار را در سیستم شما بصورت درصد نمایش می دهد. کمی صبور باشید و اجازه دهید نرم افزار بطور کامل و 100 درصد نصب شود.

مرحله5. پس از اتمام مرحله نصب نرم افزار رافع 7 ، پنجره Setup Complete  برای شما باز می شود. در این پنجره با کلیک بر روی گزینه Finish کار نصب نرم افزار رافع 7  به اتمام می رسد.

آموزش نصب نرم افزار رافع 7 را در بالا مشاهده نمودید. بله درست است نصب این نرم افزار به غایت کاربردی حسابداری، به همین سادگی است که ملاحضه کردید. اکنون شما در سیستم خود نرم افزار رافع 7  را دارید. با مراجعه به این نرم افزار به آسانی می توانید کارهای حسابداری مربوط به کسب و کار و یا شرکت خود را انجام دهید.

سخنی صمیمانه و پایانی با کاربران نرم افزار رافع 7 

آموزش نصب نرم افزار رافع 7  را که در بالا ملاحظه کردید مربوط به نسخه اصلی و اورجینال این نرم افزار می باشد. افرادی که از نسخه کرک شده این نرم افزار استفاده می کنند در پایان این نصب مراحل دیگری را طی می کنند. مساله مورد توجه در این زمینه اهمیت استفاده از نسخه اورجینال رافع 7 به دلیل امنیت بالای این نوع از نرم افزار است. بدون شک نسخه کرک شده نرم افزار رافع 7 و هر نرم افزار کرک شده دیگری عاری از هر گونه امنیت برای اطلاعات کاربران می باشد.

جهت آگاهی کامل از معایب استفاده از نرم افزارهای کرک شده به مطلب “نرم افزار حسابداری رایگان” در همین وبسایت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]