اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910304869215876

آموزش مرحله به مرحله نرم افزار رافع هفت

کد: 139910304869215876

https://bit.ly/3a2YN53

، (اخبار رسمی): نرم افزار رافع 7 یک نرم افزار حسابداری مدون بر اساس اصول دقیق حسابداری و کاربری آسان، برای اقشار مختلف کاربران است. سادگی کار با این نرم افزار در کنار محیط تخصصی و جذاب آن، به کابران مختلف این امکان را می دهد که امور حسابداری خود را بدون در نظر گرفتن زمان زیاد و با حداکثر دقت به انجام برسانند.

آموزش نرم افزار رافع 7
آموزش نرم افزار رافع 7

حسابداری نیاز اصلی تمامی کسب و کارها و شرکت های فعال در زمینه های گوناگون است. انجام امور حسابداری به شکل و سبک قدیمی و سنتی آن، در دنیای امروز جوابگوی نیازهای کاربران نیست. با افزایش تعداد و حجم معاملات مختلف، انجام امور حسابداری با روش دستی موجب کاهش دقت در ثبت امور مالی و همچنین اتلاف وقت زیادی برای فعالین حوزه اقتصادی و کسب و کار می گردد. تمامی این دلایل موجب می شود که استفاده از نرم افزارحسابداری به یک پیشنهاد جذاب برای صاحبین مشاغل و فعالین حوزه کسب و کار بدل شود. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با آموزش نرم افزار رافع 7 به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری، آشنا کنیم.

نرم افزار رافع 7 یک نرم افزار حسابداری مدون بر اساس اصول دقیق حسابداری و کاربری آسان، برای اقشار مختلف کاربران است. سادگی کار با این نرم افزار در کنار محیط تخصصی و جذاب آن، به کابران مختلف این امکان را می دهد که امور حسابداری خود را بدون در نظر گرفتن زمان زیاد و با حداکثر دقت به انجام برسانند.

رافع 7

رافع 7 نرم افزار حسابداری نام آشنا و کاربردی در بین کاربران این نوع نرم افزارها محسوب می شود. رافع 7 محصول شرکت مفتاح رایانه بوده و چندین سال است که به متقاضیان امور حسابداری، خدمات حسابداری ارائه می دهد. نرم افزار رافع 7 حاصل تجربه چندین ساله متخصصان شرکت مفتاح رایانه می باشد. این نرم افزار حسابداری با محیط منحصر بفرد خود در اولین سال عرضه به بازار، جایگاه خود را در بین متقاضیان نرم افزارهای حسابداری محکم نمود. از جمله مزایای منحصربفرد این نرم افزار که آن را در بین همتایان خود در رده های بالاتری قرار می دهد عبارتند از:

  • عدم مشکل در وارد کردن اعداد بصورت صحیح و اعشار.
  • ارائه اطلاعات کامل در زمینه حساب ها و سرفصل های حسابداری.
  • انتقال اطلاعات سالهای مالی قبل به سال مالی جدید بدون بروز هیچگونه مشکلی.
  • با ارتقای رافع6 به رافع 7 تمامی اطلاعات موجود در آن بدون هیچگونه مشکل و کم و کاستی انتقال می یابد.
  • امکان تعریف کاربرهای مختلف و امکان محدود نمودن دسترسی هر یک از این کاربران به محیط نرم افزار.
  • انتقال اطلاعات اول دوره از روی اطلاعات دفترهای مالی سال های قبل.

 نرم افزار رافع 7 زمانی می تواند مفید واقع شود که کاربران از تمامی امکانات و توانایی های نرم افزار رافع 7 آگاه باشند. مشخصاتی که در بالا برای نرم افزار رافع 7 ذکر گردید تنها چندین مشخصه منحربفرد این نرم افزار هستند. جهت آشنایی هرچه بیشتر با محیط رافع 7 تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار