اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910304869015876

چرا باید از نرم افزار حسابداری استفاده کنیم رافع ۷ استفاده کنیم؟

کد: 139910304869015876

https://bit.ly/2Y6pZu9

، (اخبار رسمی): رافع 7 و بسیاری دیگر از نرم افزارهای حسابداری با هدف کمک به حسابداران و کلیه افراد متقاضی خدمات حسابداری، طراحی و عرضه می شوند. این نسل از نرم افزارها مانند تمامی نرم افزارهای دیگر کمک کننده و تسهیل کننده امور برای انسان هستند.

رافع ۷
رافع 7

رافع 7 نرم افزار شناخته شده و نام آشنای حسابداری در بین فعالین حوزه حسابداری از جمله اساتید، دانشجویان، مهارت آموزان حسابداری و حسابداران مبتدی و حرفه ای می باشد. این نرم افزار که محصول شرکت مفتاح رایانه است، یکی از قوی ترین نرم افزارهای حسابداری محسوب می گردد که کاربری ساده و آسانی دارد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا شما را با پیشینه، قابلیت ها و امکانات رافع 7 آشنا کنیم.

چرا باید از نرم افزار حسابداری استفاده کنیم؟

رافع 7 و بسیاری دیگر از نرم افزارهای حسابداری با هدف کمک به حسابداران و کلیه افراد متقاضی خدمات حسابداری، طراحی و عرضه می شوند. این نسل از نرم افزارها مانند تمامی نرم افزارهای دیگر کمک کننده و تسهیل کننده امور برای انسان هستند. لازم به یادآوری است که نمی توان استفاده از نرم افزارها را تنها از جنبه تسهیل امور توسط آنها، بررسی کرد. بدون شک رافع 7 و سایر نرم افزارهای حسابداری موجب افزایش دقت، راندمان کاری، کاهش خطاهای انسانی، افزایش سرعت انجام امور و غیره در امر حسابداری می گردند.

اکنون لزوم استفاده از رافع 7 و بطورکلی نرم افزار حسابداری بر کسی پوشیده نیست. هیچ شرکت و بنگاه اقتصادی لزوم استفاده از نرم افزار حسابداری را جهت رسیدگی به امور حسابداری خود، نادیده نمی گیرد. جریان قدرتمند پیشرفت تکنولوژی افراد را ملزم به استفاده از تمامی امکانات تکنولوژی از جمله نرم افزار حسابداری می نماید. نرم افزارهای حسابداری گوناگونی از سالهای پیش تاکنون در ایران و سراسر دنیا در دسترس متقاضیان این نوع از نرم افزارها قرار گرفته اند. هر یک از این نرم افزارها دارای یکسری قابلیت ها و ضعف هایی می باشند. در این مقاله نرم افزار حسابداری رافع 7 را به عنوان یکی از قدیمی ترین و قوی ترین نرم افزارهای مورداستفاده در کشور، بررسی می کنیم.

برند رافع

رافع 7 تنها یکی از محصولات برند قدیمی و نام آشنای رافع است. این برند فعال در حوزه حسابداری در سال 1376 متولد گردید. اولین محصول برند رافع تحت عنوان رافع1 در همان سال در اختیار عموم قرار گرفت. رافع1 از قدیمی ترین نرم افزارهای حسابداری در کشور محسوب می گردد. طی سالهای متمادی برند رافع با کسب تجربه و دانش چندین نسل از نرم افزارهای حسابداری را در اختیار فعالین حوزه حسابداری قرار داده است. نسخه بعدی این برند تحت عنوان رافع3 در سال 1377 عرضه گردید. سالهای بعد رافع6، رافع 7 و در نهایت نسخه کامل و جامع رافع9 در سال 1399 معرفی شد.

رافع 7 و بطورکلی برند رافع تا سال 1378 در اختیار شرکت کیهان رایانه قرار داشت. این برند از سال 1379 تاکنون در انحصار شرکت مفتاح رایانه قرار گرفته است. طی سالهای متمادی ارائه خدمات توسط مفتاح رایانه، این شرکت دستخوش چندین تغییر اساسی قرار گرفته است. از جمله بزرگترین تغییر در ساختار مفتاح رایانه در سال جاری یعنی ابتدای سال 1399 با مدیریتی جدید شروع به کار نموده است. مفتاح رایانه با قدمتی چندین ساله و با بهره گیری از تجارب تخصصی گذشته و اما با خدماتی جدید و درخور و شایسته کاربران و مشتریان خود، در سال 1399 پوست انداخته و تولدی دوباره را تجربه می کند.

رافع7 قفل شکسته و اورجینال

رافع 7 مانند بسیاری از نرم افزارهای محبوب و کاربردی از گزند قفل شکنی افراد سودجو و منفعت طلب در امان نماند. رافع 7 در سال 1384 ارائه گردید که متاسفانه در سال 1386 قفل آن شکسته شده و بصورت کرک شده در وبسایت های مختلف ارائه شد. نرم افزارهای قفل شکسته عموما نرم افزارهایی هستند که محبوبیت بالایی داشته و همین امر هکرها را به شکستن قفل آنها تشویق می کند. این کار می تواند عواقب و مضراتی فراوانی را به دنبال داشته باشد. جهت مطالعه بیشتر در زمینه نرم افزارهای قفل شکسته می توانید به مقاله نرم افزار حسابداری رایگان در همین وبسایت مراجعه کنید.

پس از گذشت سالها از طراحی رافع 7 این نرم افزار حسابداری هنوز هم یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری در بین فعالین و کاربران این حوزه محسوب می گردد. تهیه نرم افزار رافع 7 بصورت اورجینال و از منابع رسمی و مورد تایید شرکت مفتاح رایانه، در کنار احترام به حقوق تولید کننده، موجب استفاده از نسخه اصلی و دارای پشتیبانی این نرم افزار می گردد. هیچ شرکت سازنده ای نمی تواند امنیت اطلاعات وارد شده در نرم افزارهای کرک شده خود را تضمین نماید. این درحالیست که نسخه اورجینال رافع 7 تا حد بسیار بالایی دارای امنیت بوده و شرکت پشتیبان آن یعنی مفتاح رایانه، نهایت تلاش خود را جهت ارائه خدمات پس از فروش به کار می گیرد.

امکانات رافع7

رافع 7 یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای حسابداری جهت انجام امور حسابداری توسط حسابداران مبتدی و حرفه ای و استفاده در کلاس های آموزش حسابداری محسوب می شود. حرفه ای بودن این نرم افزار در عین سادگی و کاربردی بودن آن، دلیل محبوبیت بالای رافع 7 است. امکانات و قابلیت های گسترده این نرم افزار عبارتند از:

الف) امکانات سیستم حسابداری رافع 7 

ب) گزارشات سیستم حسابداری رافع 7 

ج) امکانات مرتبط با اموال و دارایی ها در رافع 7 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی