اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014871315880

روش های استفاده از حفاظ و پنجره متحرک

کد: 139911014871315880

https://bit.ly/3iQVeDc

، (اخبار رسمی): با افزایش آمار سرقت از منازل ، نگرانی مردم از بابت امنیت خود و خانه هایشان بیشتر شد در این حین در کنار انواع قفل ها و دزدگیرها، استفاده از نرده حفاظ پنجره نیز بیشتر شد چون این نرده ها، دسترسی به داخل منزل از طریق پنجره ها را مسدود می کنند و مانع ورود سارقین به داخل خانه می شوند.

نرده حفاظ پنجره
نرده حفاظ پنجره

 با افزایش آمار سرقت  از منازل ، نگرانی مردم از بابت امنیت خود و خانه هایشان بیشتر شد در این حین  در کنار انواع قفل ها و دزدگیرها ، استفاده از نرده حفاظ پنجره نیز بیشتر شد چون این نرده ها ، دسترسی به داخل منزل از طریق پنجره ها را مسدود می کنند و مانع ورود سارقین به داخل خانه می شوند .

نرده حفاظ پنجره- آریا در

انواع نرده حفاظ پنجره

با توجه به کاربرد، بودجه و سلیقه ی هر فرد ، پیشنهاد های مختلفی وجود دارند و شخص می تواند نرده حفاظ پنجره مد نظر خود را از میان آنها انتخاب کند . محبوب ترین مدل ها ، نرده حفاظ پنجره آهنی ، فرفورژه و مدرن هستند . البته انواع دیگری مانند متحرک ، آکاردئونی و داخلی نیز وجود دارند که در ادامه به توضیح چند نمونه از آن ها می پردازیم .

طراحی نرده حفاظ پنجره

نکته ای که باید در نظر بگیریم این است که نرده حفاظ پنجره از خارج خانه دیده می شود و از این رو ، تاثیر زیادی در ظاهر منزل ما دارد . پس بهتر است در کنار توجه به نقش محافظتی و ایمنی آن ، به طراحی آن نیز گوشه چشمی داشته باشیم .

  • – نرده آهنی
  • – نرده فرفورژه
  • – نرده مدرن

نصب نرده حفاظ پنجره

از آن جایی که نرده حفاظ پنجره از پیش سفارش داده می شود و ساخته می شود ، نصب آن زمان زیادی طول نمی کشد . این کار معمولا در کمتر از دو ساعت انجام می شود و نکته ی مهم در انجام نصب ، دقیق بودن اندازه های نرده حفاظ پنجره و هم چنین دقت در نصب صحیح و اطمینان از استحکام آن است تا به مرور زمان و یا با برخورد اجسام ، از قاب پنجره جدا نشود . متداول ترین راه نصب نرده حفاظ پنجره ، از طریق جوشکاری است .

شرکت آریا درب با نزدیک به دو دهه تجربه و با داشتن نیروهای کار مجرب و مسلط ، یکی از بهترین گزینه ها برای انجام پروژه های شما در زمینه ی ساخت انواع سازه های آهنی اعم از انواع حفاظ ها و درب های آهنی می باشد . کیفیت ، امنیت و دقت ، اصول کار این شرکت هستند و شما می توانید با مراجعه به سایتی که در ذیل مطلب آمده است، با نمونه کارهای شرکت آریا آشنا شده و از راه های ارتباطی با این مجموعه مطلع شوید و تجربه ی خوبی از همکاری با این مجموعه ی حرفه ای داشته باشید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید