اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014871815880

حفاظ پنجره ساده و شیک

حفاظ پنجره فرفورژه؛ زیبا و مدرن

کد: 139911014871815880

https://bit.ly/2Yhjq84

، (اخبار رسمی): فرفورژه کلمه ای فرانسوی و به معنای “گُل نرده” است و به هنری اطلاق می شود که طی آن آهن ، چدن یا فلزات دیگر را باریک می کنند ، شکل می دهند و در کوره گرم می کنند. این هنر کاربرد های زیادی در صنعت دارد و یکی از این کاربرد ها، استفاده در ساخت حفاظ پنجره فرفورژه است.

حفاظ پنجره فرفورژه
حفاظ پنجره فرفورژه

فرفورژه کلمه ای فرانسوی و به معنای “گُل نرده” است و به هنری اطلاق می شود که طی آن آهن ، چدن یا فلزات دیگر را باریک می کنند ، شکل می دهند و در کوره گرم می کنند . این هنر کاربرد های زیادی در صنعت دارد و یکی از این کاربرد ها، استفاده در ساخت حفاظ پنجره فرفورژه است .

حفاظ پنجره فرفورژه یکی از مدرن­ترین و محبوب­ترین حفاظ­های پنجره به شمار می ­آیند که امروزه مورد استفاده قرار می­گیرند. این حفاظ­ها در طرح­ها و مدل­های متنوعی ساخته می­شوند و در مقایسه با دیگر حفاظ­های پنجره از ظرافت و استحکام بیشتری برخوردار هستند​

معرفی حفاظ پنجره فرفورژه

برای معرفی بهتر حفاظ فرفورژه باید گفت این سازه­ ها از زیباترین، مدرن­ترین و متداول­ترین حفاظ­های پنجره آهنی هستند که از آن برای طراحی دکوراسیون نمای بیرونی و داخلی منازل استفاده می­شود.

فرفورژه ­ها از مدل­های متنوعی برخوردار هستند و در طرح­های کلاسیک و فانتزی متنوعی تولید می­شوند. به همین دلیل افراد در هنگام خرید و تهیه حفاظ پنجره فرفورژه با تنوع بالایی از این سازه ­ها رو ­به ­رو می­شوند که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و در ساخت آن­ها از یک متریال بسیار مستحکم و مقاوم استفاده شده است. 

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ ­های فرفورژه از قیمت بسیار مقرون­ به­ صرفه ­تری در مقابل دیگر حفاظ­ های پنجره برخوردار هستند. تا جایی که این امر را می­توان یکی از مهمترین دلایل محبوبیت حفاظ پنجره فرفورژه دانست. البته در تعیین قیمت حفاظ فرفورژه عوامل متعددی موثر هستند که از جمله آن­ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه حفاظ پنجره ساختمان
  • جنس حفاظ پنجره
  • تزئینات حفاظ پنجره فرفورژه
  • وزن حفاظ پنجره فرفورژه
  • هزینه حمل­ و­نقل حفاظ پنجره

از فرفورژه نه تنها در ساخت حفاظ پنجره ، بلکه در نرده ی راه پله ها ، حفاظ بالکن و تراس ، پلکان درب های ورودی ساختمان و پارکینگ نیز استفاده می شود . فرفورژه استحکام زیادی دارد و در برابر آتش سوزی ، ضربه ، رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است .

 شرکت آریا در با نزدیک به دو دهه تجربه و با داشتن نیروهای کار مجرب و مسلط ، یکی از بهترین گزینه ها برای انجام پروژه های شما در زمینه ی ساخت انواع سازه های آهنی اعم از انواع حفاظ ها و درب های آهنی می باشد . کیفیت ، امنیت و دقت ، اصول کار این شرکت هستند و شما می توانید با مراجعه به سایتی که در ذیل مطلب آمده است، با نمونه کارهای شرکت آریا آشنا شده و از راه های ارتباطی با این مجموعه مطلع شوید و  تجربه ی خوبی از همکاری با این مجموعه ی حرفه ای داشته باشید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید