اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912245059515880

قیمت حفاظ پنجره دو جداره

کد: 139912245059515880

https://bit.ly/2Nf6Q7p

، (اخبار رسمی): حفاظ‌ها از بهترین پوشش‌های پنجره به حساب می‌آیند که علاوه بر زیبایی، در امنیت و آرامش محیط تاثیر گذار هستند.

حفاظ پنجره دو جداره
حفاظ پنجره دوجداره

اهمیت پنجره دوجداره، در امنیت بالاتر آن‌هاست که به دلیل داشتن دولایه شیشه که فضای بین آن‌ ها با گاز آرگان پر می‌شود و یا دارای خلا است، ضدضربه، ضدگلوله و ضدسرقت می‌شوند.

انواع مدل‌های حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ‌ پنجره دو جداره در مدل‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. انتخاب هر یک از این مدل‌ها علاوه بر سلیقه مشتری، به نوع محیط زندگی، شرایط آب و هوایی و محل نصب آن بستگی دارد. مدل‌های مختلف حفاظ پنجره‌های دوجداره عبارتند از:

  • حفاظ ابرویی
  • حفاظ نرده ای
  • حفاظ رول شونده
  • حفاظ آکاردئونی

جنس حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ پنجره دو جداره دارای تنوع بسیار زیادی است که در حالت کلی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود.

حفاظ پنجره استیل

امروزه حفاظ‌ استیل به دلیل مزایایی که دارد نسبت به سایر حفاظ‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. این نوع حفاظ در مقابل شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و برای محیط‌های مرطوب بسیار مناسب است‌. حفاظ استیل کیفیت بالایی دارد و در مدت زمان طولانی رنگ خود را از دست نمی‌دهد و ثابت می‌ماند.

حفاظ پنجره دو جداره از جنس شبه چوب و وینیل

این نوع حفاظ‌ها در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم هستند. حفاظ شبه چوب در محیط‌های مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد و در برابر پوسیدگی و آسیب دیدگی مقاوم است. از معایب این حفاظ‌ها، جذب گردوغبار است که به نظافت و رسیدگی احتیاج دارد.

فواید استفاده از حفاظ پنجره دو جداره

همه مردم در منزل یا محیط‌ کار خود اشیاء با ارزشی دارند که نگران دزدیده شدن آن هستند‌. نصب حفاظ پنجره دو جداره علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از خطر دزدی می‌شود، مزایایی دارد که به شرح زیر است.
• حفاظ پنجره دو جداره مانع شکستن شیشه‌های منزل می‌شود.
• استفاده از حفاظ دو جداره مدرن علاوه بر امنیت، موجب زیبایی نمای بیرونی ساختمان می‌شود.
• استفاده از حفاظ دو جداره مانع ورود افراد غریبه و دزد به منزل می‌شود و احتمال سرقت را کاهش می‌دهد.
• حفاظ پنجره موجب احساس امینت در محیط منزل می‌شود.
• استفاده از حفاظ پنجره دو جداره برای طبقه‌های بالایی ساختمان علاوه بر اینکه مانع افتادن اشیا‌ء می‌شود، از خطر سقوط افراد جلوگیری می‌کند.

ساخت حفاظ پنجره دو جداره

برای سفارش ساخت حفاظ پنجره دو جداره، ابتدا طرح مورد نظر را انتخاب می کنیم و سپس بعد از مشخص کردن تعداد پنجره ها و اندازه گیری ابعاد قاب ها، سفارش خود را در آهنگری ها یا کارگاه های مخصوص ثبت می کنیم. مدت زمان لازم برای ساخت این حفاظ ها چند روز است ولی با توجه به جنس و طرح انتخابی، زمان دقیق آن مشخص می شود. در ساخت حفاظ پنجره دو جداره فلزی، ابتدا آهن یا فلز مورد نظر در گرما نرم می شود، طرح دلخواه روی آن اجرا می شود، سپس در فرآیندی فلز سرد و محکم و رنگرزی می شود و قطعات آن به یکدیگر جوش داده می شوند تا حفاظ یکدست و نهایی به دست بیاید.

آشنایی با آریا در

شرکت آریا در با نزدیک به دو دهه تجربه و با داشتن نیروهای کار مجرب و مسلط، یکی از بهترین گزینه ها برای انجام پروژه های شما در زمینه ی ساخت انواع سازه های آهنی اعم از انواع حفاظ ها و درب های آهنی می باشد. کیفیت، امنیت و دقت، اصول کار این شرکت هستند و شما می توانید با مراجعه به سایتی که در ذیل مطلب آمده است، با نمونه کارهای شرکت آریا در آشنا شده و از راه های ارتباطی با این مجموعه مطلع شوید و  تجربه ی خوبی از همکاری با این مجموعه ی حرفه ای داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید