اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014872115880

در آکاردئونی وسیله ای ارزان برای ایمنی

کد: 139911014872115880

https://bit.ly/2ND52VL

، (اخبار رسمی): یکی از راه‌های مطمئن برای جلوگیری از ورود سارقان به خانه، استفاده از محافظ در است. امروزه استفاده از محافظ در یکی از وسایل ضروری در هر خانه ای محسوب می‌شود. این محصول از بهترین محافظ‌های در است.

درب آکاردئونی
درب های آکاردئونی
در آکاردئونی به صورت ریلی حرکت می کنند و با کم ترین فشار و به راحتی باز و بسته می شوند . امروزه استفاده از این در برای ورودی ساختمان‌های تجاری و مسکونی بسیار رواج پیدا کرده است. در این مطلب با در آکاردئونی بیشتر آشنا خواهید شد.

انواع در آکاردئونی

درهای آکاردئونی به‌ صورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود. این در معمولا بر روی در ورودی خانه‌های مسکونی استفاده می‌شود. علاوه بر این، از در‌ آکاردئونی به عنوان محافظ در پارکینگ هم استفاده می‌شود. درهای ریموت دار پارکینگ معمولا سنگین هستند و جای زیادی اشغال می‌کنند. استفاده از در‌های آکاردئونی ریموت دار به جای در پارکینگ این مشکل را تا حد زیادی رفع می‌کند. برای اطمینان بیشتر بر روی در‌های آکاردئونی قفل‌های توکار و روکار بکار می‌رود. قفل‌های مورد استفاده بر روی این در‌ها باید دارای امنیت بسیار بالایی باشند. به طوری که هر کلیدی توانایی باز کردن آن را نداشته باشد.

    آکاردئونی تک لنگه آکاردئونی دو لنگه​
اجزاء تشکیل دهنده در آکاردئونی

در‌های آکاردئونی از متریال‌های متفاوت در دو نوع داخلی و خارجی ساخته می‌شوند که به عنوان محافظ کاربرد دارند. این در از اجزاء زیر تشکیل شده است:

    چهارچوبی از جنس آهن به دلیل داشتن استحکام بالا پروفیل بکاررفتن در داخل چهارچوب به صورت افقی، عمودی و مورب ریل فلزی بکاررفته در بالا و پایین در‌های آکاردئونی قفل‌های توکار و روکار استفاده شده بر روی در ( قفل‌های توکار امنیت بالایی دارد) انواع این نوع در ها از لحاظ جنس ساخته شده
در‌های آکاردئونی در انواع مختلفی تولید می‌شوند. متداولترین نوع در‌های آکاردئونی، درهای آکاردئونی 3 گل هستند. منظور از تعداد گل، تعداد مشبک‌های به کار رفته برای ساخت این نوع در است. در‌های آکاردئونی 3 گل دارای ضریب امنیت 90 درصدی هستند. همچنین درهای آکاردئونی 5 گل، ضریب امنیت 99 درصدی را دارند. درهای آکاردئونی از لحاظ جنس در سه دسته زیر قرار می‌گیرند.رد.

    در آکاردئونی آهنی در آکاردئونی ام دی اف در آکاردئونی پی وی سی
قیمت در آکاردئونی

قیمت در آکاردئونی در برابر محافظتی که در برابر اموال می‌کند بسیار ناچیز است. بنابراین پرداخت هزینه برای محافظ در یک سرمایه گذاری طولانی مدت محسوب می‌شود. قیمت درهای آکاردئونی به عواملی مانند متراژ در، مواد اولیه استفاده شده برای ساخت درهای آکاردئونی، طرح و رنگ بستگی دارد.

شرکت آریا در با نزدیک به دو دهه تجربه و با داشتن نیروهای کار مجرب و مسلط ، یکی از بهترین گزینه ها برای انجام پروژه های شما در زمینه ی ساخت انواع سازه های آهنی اعم از انواع حفاظ ها و در های آهنی می باشد . کیفیت ، امنیت و دقت ، اصول کار این شرکت هستند و شما می توانید با مراجعه به سایتی که در ذیل مطلب آمده است، با نمونه کارهای شرکت آریا آشنا شده و از راه های ارتباطی با این مجموعه مطلع شوید و تجربه ی خوبی از همکاری با این مجموعه ی حرفه ای داشته باشید .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید