اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912245059715880

حفاظ پنجره ضد سرقت

حفاظ پنجره ساختمان

کد: 139912245059715880

https://bit.ly/2Njemyg

، (اخبار رسمی): حفاظ پنجره ساختمان محصولی است که علاوه حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت، موجب زیبایی نمای ساختمان می‌شود. حفاظ پنجره در دو نوع ثابت و متحرک تولید می‌شود.

حفاظ پنجره ساختمان
حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره متحرک چیست ؟

حفاظ پنجره متحرک نوعی از محافظ هاست که از امنیت خانه در برابر سارقان محافظت کرده و برخلاف نوع ثابت آن ، قابلیت جا به جایی و حرکت را دارد . حفاظ آکاردئونی نوعی از این حفاظ هاست که معمولا جلوی در ورودی آپارتمان یا اداره استفاده می شود اما برای محافظت از پنجره ها و شیشه های بزرگ نیز قابل استفاده است . حفاظ پنجره متحرک آکاردئونی و کشویی راه حلی برای افرادی است که نیاز دائم به محافظ ندارند و هنگام حضور در منزل ، می خواهند به فضای بیرون دسترسی داشته باشند . تجهیزات مختلفی برای امنیت از ساختمان وجود دارد. حفاظ پنجره ساختمان محصولی است که علاوه حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت، موجب زیبایی نمای ساختمان می‌شود. حفاظ پنجره در دو نوع ثابت و متحرک تولید می‌شود. در این مقاله به توضیح انواع حفاظ پنجره متحرک، مزایا، روش نصب و قیمت آن می‌پردازیم.

انواع حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره متحرک در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که عبارتند از:

  • حفاظ پنجره متحرک رول شونده
  • حفاظ پنجره متحرک آکاردئونی
  • حفاظ‌ پنجره متحرک باهاماس
  • حفاظ پنجره متحرک جالیزی

مزایای استفاده از حفاظ پنجره متحرک

حفاظ‌های متحرک همانند انواع مختلف حفاظ ثابت، در امنیت منزل بسیار تاثیر گذار هستند. همچنین این نوع حفاظ‌ها دارای مزایای زیر هستند:

استفاده از این نوع حفاظ‌ها موجب می‌شود تا در مواقع ضروری، ساکنان بتوانند به راحتی از درب و پنجره ساختمان خارج شوند و مانعی برای خروج آن‌ها وجود نداشته باشد.
• در هنگام خطر و حوادثی همچون: آتش‌سوزی، نیروی کمکی با مانعی روبه‌رو نیستند و در مدت زمان کوتاهی می‌توانند برای کمک به داخل منزل ورود پیدا کنند.
• با‌توجه به ساختار حفاظ‌پنجره متحرک، امکان ورود از بین نرده‌های آن تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست، اما این احتمال برای حفاظ‌های آهنی ثابت وجود دارد.
• تمیز کردن پنجره‌هایی که دارای حفاظ ثابت هستند کمی دشوار است، اما این حفاظ‌ها به دلیل متحرک بودن به راحتی تمیز می‌شوند.
• زمانی که ساکنین ساختمان در منزل حضور دارند، می‌توانند برای دیدن نمای بیرون به راحتی این حفاظ‌ها را کنار بزنند و از فضای بیرون بدون هیچ مانعی لذت ببرند.
• استفاده از این نوع حفاظ‌ها مانع از ورود طبیعی نور نمی‌شود.
•  همانطور که گفته شد این حفاظ‌ها متحرک هستند، این ویژگی موجب می‌شود تا تعویض شیشه آسیب دیده به سهولت انجام شود.

درباره شرکت آریا در

 شرکت آریا در با نزدیک به دو دهه تجربه و با داشتن نیروهای کار مجرب و مسلط ، یکی از بهترین گزینه ها برای انجام پروژه های شما در زمینه ی ساخت انواع سازه های آهنی اعم از انواع حفاظ ها و درب های آهنی است. کیفیت ، امنیت و دقت ، اصول کار این شرکت هستند و شما می توانید با مراجعه به سایتی که در ذیل مطلب آمده است، با نمونه کارهای شرکت آریا آشنا شده و از راه های ارتباطی با این مجموعه مطلع شوید و  تجربه ی خوبی از همکاری با این مجموعه ی حرفه ای داشته باشید .

حفاظ پنجره متحرک نوعی از محافظ هاست که از امنیت خانه در برابر سارقان
محافظت کرده و برخلاف نوع ثابت آن، قابلیت جا به جایی و حرکت را دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید