اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911054879715617

پنج گزینه شغلی نوظهور برای دانشجویان در سال 2021

کد: 139911054879715617

https://bit.ly/3oxHyhF

، تهران , (اخبار رسمی): مشاغلی که روزگاری از محبوبیت بیشتری برخوردار بودند، از جمله ورود اطلاعات، دفترداری از کتاب و کارمندان آماری، به ذکر چند مورد، در حال از کار افتادن هستند و مشاغل جدید رو به پیشرفت هستند. مشاغلی را که می توانند به محافظت از شغل شما کمک کنند، بررسی می کنیم.

پنج  گزینه شغلی نوظهور برای دانشجویان در سال 2021
پنج گزینه شغلی نوظهور برای دانشجویان در سال 2021

مشاغلی که روزگاری از محبوبیت بیشتری برخوردار بودند ، از جمله ورود اطلاعات ، دفترداری از کتاب و کارمندان آماری ، به ذکر چند مورد ، در حال از کار افتادن هستند و مشاغل جدید رو به پیشرفت هستند. مشاغلی را که می توانند به محافظت از شغل شما کمک کنند ، بررسی می کنیم.

در هند، انتخاب مسیر صحیح شغلی همیشه برای دانش آموزانی که تحصیلات خود را ترک می کنند بسیار مهم بوده است. با تحت تأثیر قرار گرفتن چندین صنعت توسط بیماری همه گیر ، توجه به حرفه ای که نه تنها مقاوم به رکود اقتصادی نیست بلکه در آینده نیز به شدت مورد تقاضا خواهد بود ، برای دانشجویان ضروری مضاعف شده است.

مدت ها قبل از Covid-19 ، دیجیتالی شدن و فناوری های نوظهور در حال تغییر فضای کار جهانی بودند.

طبق مجمع جهانی اقتصاد ، پیش بینی می شود که پذیرش فناوری های جدید و تغییرات ساختاری در مشاغل بیش از 133 میلیون شغل جدید در حوزه هایی مانند بهداشت ، علوم فناوری ، مهندسی و ریاضیات) ، آموزش و مدیریت نیروی کار تا سال 2022 فراهم کند.

اگرچه پیش بینی آینده هر نقش شغلی در محل کار غیرممکن است ، مشاغل خاصی وجود دارد که می تواند به حفاظت از شغل شما کمک کند.

آموزش

یکی از مشاغلی همیشه مورد توجه می باشد، آموزش است چرا که همه مشاغل برای افزایش دانش و پیشرفت نیازمند آموزش می باشند، امروز یکی از مشاغلی که در حوزه آموزش اهمیت دارد، استفاده از زیرساخت های آموزش آنلاین می باشد که هر شخصی و یا سازمانی بتواند فارغ از محل فیزیکی بتواند آموزش ببیند و همچنین بتواند با برگزاری وبینارها یا همان سمینارهای آنلاین خدمات و توانمندی خود را ارائه نماید.

تحلیلگر داده

داده ها با سرعت بیشتری نسبت به قبل تولید می شوند. در سال 2020 ، هر ثانیه حدود 1.7 مگابایت داده توسط فرد تولید می شود. هر کاری که ما بصورت آنلاین انجام می دهیم داده تولید می کند. چه خرید آنلاین ، جستجوی چیزها و مکانها در Google یا فعالیت در شبکه های اجتماعی ، هر اقدام آنلاین داده های کاربر را ایجاد می کند.

سازمان ها این مجموعه داده ها را جمع آوری می کنند زیرا به آنها کمک می کند الگوهای رفتاری و روند کاربری کاربران را درک کرده و با آگاهی از آنها تصمیم بگیرند.

برای پردازش و استفاده هوشمندانه از این مجموعه داده ها ، مشاغل دائما به دنبال تحلیلگران خبره متخصص هستند. انتظار می رود تا سال 2022 حدود 39000 شغل مرتبط با تجزیه و تحلیل در هند افتتاح شود و Data Analytics یکی از این نقش های شغلی پر تقاضا است.

کارشناس امنیت سایبری

با افزایش وابستگی به اینترنت و برنامه های دیجیتالی و دسترسی آسان به داده ها ، تعداد زیادی از حملات سایبری افزایش چشمگیری داشته است. شرکت ها بیشتر در امنیت شبکه و اطلاعات خود متمرکز هستند و دائما به دنبال کارشناسان امنیت سایبری برای پیوستن به تیم های خود هستند. حتی در میان رکود اقتصادی ، حوزه امنیت سایبر رشد و تقاضای مداومی را تجربه کرده است.

طبق مشاغل امنیتی سایبری ، طی چند سال آینده در سراسر جهان 3.5 میلیون شغل امنیت سایبری پر نشده وجود خواهد داشت.

مهندس زیرساخت های ابری

مانند کارشناسان امنیت سایبری ، مهندسان Cloud نیز بسیار مورد تقاضا هستند. برای تسهیل کار از راه دور ، بسیاری از سازمان ها از زیرساخت های پیش فرض به سرورهای Cloud منتقل شده اند و تقاضا برای برنامه های مشترک مبتنی بر SaaS را افزایش داده اند تا از دسترسی همیشگی به اطلاعات و اختلال صفر در عملکردهای تجاری اطمینان حاصل کنند. طبق IDC ، تا سال 2021 ، 70 درصد از برنامه های کاربردی جدید شرکت در Cloud توسعه می یابد.

این امر نیاز به متخصصان متخصص Cloud Computing ، از جمله Cloud Engineers را در سالهای آینده افزایش می دهد.

مدیر تولید و محصول

مدیر محصول حرفه ای است که نیازهای مشتری را شناسایی می کند. آنها هدفی را تعریف می کنند که یک محصول یا ویژگی تیم را راضی و تشویق می کند تا این دیدگاه را به واقعیتی مبتنی بر نیازهای مصرف کننده تبدیل کند.

آنها نقش اصلی را در هر سازمانی ایفا می کنند زیرا وظیفه توصیف چشم انداز، استراتژی و نقشه راه را بر عهده دارند.

بیش از 20،000 شغل مدیر محصول فعال در پرتال هایی مانند Naukri ، Glassdoor ، LinkedIn و غیره وجود دارد.

متخصص هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در دنیای دیجیتال امروزی به چیزی فراتر از یک لغت سرگرم کننده تبدیل شده است. برنامه هایی که در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم ، مانند Google Voice Assistant, Amazon's Alexa, and Apple's Siri و غیره ، همه از الگوریتم های AI استفاده می کنند.

شرکتهایی مانند آمازون ، مایکروسافت و گوگل به دلیل در اختیار داشتن هوش مصنوعی برای پیش بینی و انطباق با تغییر شرایط بازار و ایجاد سود ، رشد چشمگیری داشته اند. سازمان ها به طور فعال متخصصان هوش مصنوعی را استخدام می کنند و همچنین بسته های پردرآمد حقوق را به آنها ارائه می دهند.

امروزه بیش از یک شغل فعال متخصص AI در پورتال های شغلی موجود است و این تقاضا فقط به رشد خود ادامه می دهد.

پیگیری هر یک از این مشاغل پرطرفدار به دانشجویان امکان می دهد در آینده حرفه ای امیدوار کننده و مقاوم به رکود اقتصادی بسازند. آکادمی جیگساو ، موسسه برتر آموزش علوم داده و دریافت کننده جایزه معتبر "Partner of Excellence Award 2019" توسط NASSCOM ، فرصت های مهارت بالایی را به حرفه ای ها و فارغ التحصیلان تازه وارد در فن آوری های نوظهور مانند Data Science ، People Analytics و Digital HR ارائه می دهد. ، امنیت سایبری ، هوش مصنوعی ، رایانش ابری و تجزیه و تحلیل کسب و کار ، به چند مورد اشاره کنید.

جهت مشاهده مطالب دیگر می توانید به سایت آموزش آنلاین و برگزاری وبینار کارینوتک مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]