اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911054880415617

10 شغل پردرآمد حوزه IT در سال 2021 که می تواند شما را ثروتمند کند

کد: 139911054880415617

https://bit.ly/3240Diz

، تهران , (اخبار رسمی): همه گیری Covid-19 چشم انداز شغلی را به شدت تغییر می دهد. در اینجا 10 شغل وجود دارد که در سال 2021 برای ثروتمند شدن انتخاب می کنید.

10 شغل پردرآمد حوزه IT در سال 2021 که می تواند شما را ثروتمند کند
10 شغل پردرآمد حوزه IT در سال 2021 که می تواند شما را ثروتمند کند

همه گیری Covid-19 چشم انداز شغلی را به شدت تغییر می دهد. در اینجا 10 شغل وجود دارد که در سال 2021 برای ثروتمند شدن انتخاب می کنید. در این باره نکته برجسته ای وجود دارد که ابتدا به آن اشاره می کنیم:

اگر می خواهید در سال 2021 خود را تثبیت کنید،
باید سراغ شغلی بروید که بتواند درآمد خوبی داشته باشد.

 

در اینجا 10 شغلی وجود دارد که شما باید در سال 2021 برای کسب درآمد بزرگ و سریع ثروتمند شدن انتخاب کنید:

تحلیلگر داده

چندین گزارش موافقت می کنند که "Data Scientist" شغل برتر قرن 21 است. پس تعجب آور نیست که در بالای لیست شغل های پردرآمد قرار دارد.

 Data Scientist یک متخصص است که از روش های آماری مختلف، تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری ماشین برای درک و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کند تا به نتیجه گیری های مهم کسب و کار برسد.

تحلیگر داده لازم است که در Microsoft Excel، SQL و ... تبحر داشته باشد و زبان های برنامه نویسی مانند Python، R و Java را بداند. علاوه بر این، آنها همچنین باید مفاهیم یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را درک کنند و با Apache Hive، Pig،  Spark و غیره آشنا شوند.

Cloud Architect

Cloud Architect  یک متخصص فناوری اطلاعات است که بر سیستم رایانش ابری یک سازمان نظارت می کند و بر روی طراحی برنامه های ابری کار می کند. معماران ابر با مهندسین و توسعه دهندگان DevOps همکاری می کنند تا از ساختن فناوری مناسب اطمینان حاصل کنند.

آنها همچنین باید فن آوری های رایانش ابری مانند AWS، Azure و GCP را بدانند. آنها همچنین باید در زبان های برنامه نویسی مانند Java، Python و C # مهارت داشته باشند و با ابزارهایی مانند Kubernetes و Docker آشنا باشند.

مهندس داده های بزرگ

Big Data طی 10 سال گذشته انقلابی در هر بخش تجاری بوده است. مهندسان Big Data داده ها را ذخیره، پردازش و تحلیل می کنند. آنها معماری کلان داده را در یک سازمان توسعه، طراحی، آزمایش و نگهداری می کنند.

آنها باید دانش عمیقی از Hadoop، Spark، RDBMS و NoSQL داشته باشند. آنها باید با زبانهایی مانند Java و Python تجربه عملی داشته باشند و باید از ابزارهایی مانند Hive و Pig مطلع شوند.

مهندس DevOps

مهندسان Devops برای نظارت بر انتشار کد با توسعه دهندگان و تیم IT کار می کنند. آنها برای اطمینان از توسعه مداوم، یکپارچه سازی و استقرار نرم افزار، کد و اسکریپت می زنند. آنها همچنین آزمایشات را خودکار می کنند، کد را مستقر می کنند و آن را کنترل می کنند.

مهندسین DevOps باید مهارت برنامه نویسی خوبی داشته باشند. دانش JavaScript، Python، Ruby یا Perl لازم است. او باید ابزارها و فن آوری های مختلف DevOps را بداند.

توسعه دهنده Blockchain

توسعه دهنده بلاکچین در مورد فناوری های بلاکچین تحقیق می کند، طراحی، توسعه و آزمایش می کند. آنها زیرساخت ها را ایجاد کرده و اقدامات امنیتی برای محافظت در برابر حملات سایبری و کمک به بهینه سازی پروتکل های بلاکچین انجام می دهند. توسعه دهندگان بلاکچین برنامه های غیرمتمرکز ایجاد می کنند و بر کل شبکه نظارت می کنند.

یک توسعه دهنده بلاکچین باید در شبکه های رایانه ای، رمزنگاری و ساختار داده مهارت داشته باشد. آنها باید دانش اساسی در مورد زبان های برنامه نویسی مانند جاوا و پایتون داشته باشند.آنها باید با پروتکل های بلاکچین مانند بیت کوین و اتریوم تجربه داشته باشند.

یک توسعه دهنده برنامه تلفن همراه در مورد پروتکل ها و برنامه های کاربردی برای سیستم عامل های iOS و Android تحقیق و توسعه می دهد. آنها به منظور بهبود تجربه کاربر، رابط هایی را طراحی می کنند. آنها همچنین برای پیشنهاد ویژگی های جدید با تیم توسعه محصول همکاری می کنند.

یک توسعه دهنده برنامه تلفن همراه باید از UI و چارچوب های JavaScript مانند React Native و Angular آگاهی داشته باشد.

آنها باید با مفهوم امنیت سایبری آشنا شوند تا بتوانند برنامه های ایمن و بدون نقص را توسعه دهند و در Java، C، CSS و HTML5 مهارت داشته باشند.

آموزش و پیاده سازی پلتفرم های جلسات آنلاین

یکی دیگر از شغلهای که در شرایط کرونا بیش از پیش رشد قابل توجه داشته است، استفاده از سیستم های ویدئو کنفرانس و جلسات آنلاین می باشد چرا که اکثر سازمان ها و شرکت ها برای جلسات خود نیازمند به زیرساخت های مناسب برای برگزاری آنها هستند و از طرف دیگر دانشگاه ها، مدارس و کلیه مدارسی نیز از این قضیه مستثنی نیستند و ارائه این خدمات و زیرساخت ها جزء مشاغل قابل توجه در زمان کرونا و پسا کرونا می باشد و آموزش آنلاین و ارائه خدمات از طریق وبینار دارای نقش پررنگی می باشند.

برای مشاهده مطالب بیشتر به سایت کارینوتک مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام