اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911064883215170

شناخت انواع ریمل و انتخاب براساس نوع کاربرد

کد: 139911064883215170

https://bit.ly/2MiYFqg

، اصفهان , (اخبار رسمی): شاید خرید ریمل چشم کار ساده ای به نظر برسد اما اگر دنیای پیچیده آن را بشناسید حتما نظرتان عوض خواهد شد.

شناخت انواع ریمل و انتخاب براساس نوع کاربرد !!
شناخت انواع ریمل و انتخاب براساس نوع کاربرد

در کنار زیبایی مژه ها، سلامت آن ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و استفاده از ریملی که هر دو این موارد را به ما بدهد کار بسیار درستی است.

برای خرید ریمل باید بدانید که چه ریملی مناسب چشمان شما است و شناخت انواع ریمل پیش از خرید کار ضروری به حساب می آید. در ادامه به چند دسته بندی برای معرفی انواع ریمل می پردازیم .

ریمل چشم از نوع حجم دهنده

یکی از انواع ریمل چشم ، ریمل های حجم دهنده هستند که در بازار تعداد طرفداران آن ها کم نیست. این ریمل ها در مواد و برس با سایر ریمل ها فرق دارند. ریمل چشم حجم دهنده از فرمولاسیون غلیظ تری به نسبت سایر ریمل ها برخوردارند و حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم بوده که باعث می شود مژه ها پر تر به نظر رسیده و فاصله خالی بین مژه ها پر شود.

قبل از خرید این ریمل چشم ابتدا به مژه های خود در آینه به خوبی نگاه کنید اگر از اندازه آن ها راضی هستید و تنها مشکلتان حجم کم آن هاست، از این ریمل ها خریداری کنید. این ریمل ها دارای خرده مژه هستند که برای شستن آن ها باید ابتدا با یک دستمال مرطوب مخصوص پاک کردن آرایش چشم ابتدا خرده مژه ها را بگیرید و سپس با پاک کننده آرایشی که همیشه از آن استفاده می کنید روی مژه هایتان را به آهستگی بشوئید.

ریمل چشم با خاصیت بلند کنندگی

برخی از خانم ها مژه های کوتاه اما پری دارند که ممکن است چشمانشان را آن طور که باید در نظر نیاورد. برای این خانم ها، ریمل هایی توصیه می شود که مژه ها را بلند می کند. پاک کردن این ریمل به نسبت ریمل چشم حجم دهنده آسان تر بوده زیرا خرده مژه ای وجود ندارد اما الیافی که باعث بلند شدن مژه های شما می شود باید با آرایش پاک کن های مخصوص چشم پاک شود. انواع ریمل با خاصیت بلند کنندگی در بازار وجود دارد که بسته به هزینه ای که برای خرید آن مد نظرتان است می توانید بهترین را انتخاب کنید.

ریمل چشم حالت دهنده

یکی دیگر از انواع ریمل چشم، ریمل های حالت دهنده است. این نوع ریمل مناسب خانم هایی است که مژه های بلند، پر و اما صافی دارند. بی حالت بودن مژه ها باعث می شود هر چقدر هم که از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده استفاده کنید، چیزی در آرایشتان کم باشد. این ریمل ها مژه ها را به سمت بالا فر کرده و زیبایی بی نظیری به چشمانتان می بخشد. اگر ریمل حالت دهنده مناسب با کیفیت و قیمت خوب پیدا نکردید نگران نباشید می توانید با استفاده از فر مژه ابتدا مژه هایتان را حالت داده و سپس با یک ریمل مناسب (بلند کننده یا حجم دهنده؛ بسته به حالت مژه هایتان) آن ها را زیبا تر کنید.

 ریمل  چشم تقویت کننده مژه

در کنار زیبایی مژه ها، سلامت آن ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و استفاده از ریملی که هر دو این موارد را به ما بدهد کار بسیار درستی است. ریمل چشم تقویت کننده مژه نه تنها ظاهر مژه های شما را زیبا می کند، بلکه در بلند مدت سلامت آن ها را نیز حفظ خواهد کرد. این مدل از انواع ریمل برای خانم های حساس به سلامت مژه ها توصیه می شود.

از این دسته بندی برای انواع ریمل که بگذریم می رسیم به ضد آب بودن یا نبودن ریمل ها! ریمل های ضد آب مخصوص کسانی است که میزان تعرق بالایی دارند یا در شهری زندگی می کنند که بارندگی در آن زیاد است. طبیعتا هیچ خانم آراسته ای دلش نمی خواهد با یک بارندگی غیر منتظره تمام آرایشش خراب شود. اما برای کسانی که میزان تعرق کمی دارند و امکان ریختن ریملشان وجود ندارد، ریمل هایی که ضد آب نیستند انتخاب مناسب تری است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس