اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911134894615561

آموزش حرکت‌های موثر پیلاتس در خانه

کد: 139911134894615561

https://bit.ly/2NOxcNr

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه وسایل مختلف و متنوعی برای انجام ورزش پیلاتس در خانه وجود دارد که عبارتند از: ریفورمرها، صندلی ها، کادیلاک ها و استوانه‌های مخصوص که این وسایل برای افراد بسیار پیشرفته کارآمد است و برای سایر افراد که می‌خواهند به ورزش درمنزل بپردازند مناسب نیست.

پیلاتس در خانه + 22 حرکت پیلاتس موثر
آموزش حرکت‌های موثر پیلاتس در خانه

این ورزش به وسیله فردی به نام ژوزف پیلاتس ابتداع شد زیرا این فرد معتقد بود که سلامت جسمی و ذهنی باید در کنار یکدیگر باشند تا سلامت فرد را تضمین کند. پیلاتس در خانه بدن فرد را با استفاده از قدرت مرکزی برای بهبود سلامت عمومی و تندرستی تقویت می کند. کسانی که این ورزش را دوست دارند می توانند در خانه نیز انجام دهند زیرا همه ی ما به ماهیچه های مرکزی قوی نیاز داریم تا بدن ما را حمایت کنند و در این بین چیزی بهتر از پیلاتس نیست.
در حقیقت پیلاتس در خانه روی تشک انجام می شود. برای انجام حرکات پیلاتس در خانه اگر بیماری دارید یا سن شما بالا می باشد ابتدا با یک دکتر یا مربی صحبت کنید که کلاس ها به شما اسیبی نرسانند و مناسب شما باشند. پیلاتس در خانه سن و سال نمی شناسد و در هر سنی که باشید می توانید شروع به انجام حرکات پیلاتس در خانه کنید.

لوازم مورد نیاز ورزش پیلاتس در خانه

امروزه وسایل مختلف و متنوعی برای انجام ورزش پیلاتس در خانه وجود دارد که عبارتند از : ریفورمرها، صندلی ها، کادیلاک ها و استوانه های مخصوص که این وسایل برای افراد بسیار پیشرفته کارامد می باشد و برای سایر افراد که می خواهند به ورزش در منزل بپردازند مناسب نیست.
ورزش پیلاتس در خانه همان طور که گفته شد روی یک تشت انجام می شود و بسیاری از افراد از این نوع پیلاتس به جای پیلاتس همراه با دستگاه استفاده می کنند. به این دلیل که تمرینات و حرکات این ورزش روی یک تشک یا کف پوش نرم تنوع بسیار زیادی دارد و نظر بیننده را به خود جلب می کند.

خرید لوازم پیلاتس را می توانید از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

ورزش در منزل پیلاتس

امروزه ورزش های مختلفی وجود دارند که هر کدام روی اندامی مخصوص کار می کند. برای مثال فردی که به دنبال ورزش بدن سازی می رود تنها روی عضلات ظاهری خود فعالیت می کند اما با ورزش در منزل پیلاتس می توانید تمامی عضلات خود حتی عضلات کوچک را به کار بگیرید و روی آن کار کنید. با ورزش در منزل پیلاتس هر فردی می تواند روی عضلاتی که برای داشتن تعادل و کنترل ما ساخته شده اند فعالیت کرده و آن ها را تقویت کند.

پیلاتس در خانه برای لاغری

پیلاتس در خانه برای لاغری ممکن است مانند سایر ورزش های شنا و ایروبیک به کاهش وزن شما کمک نکند زیرا شما در انجام حرکات این ورزش در خانه کالری های کمتری نسبت به سایر ورزش های هوازی مانند ایروبیک می سوزانید. از طرفی دیگر اگر به صورت دائم در کلاس های این ورزش شرکت کنید و تمامی تمرین پیلاتس در خانه را به طور منظم انجام دهید می توانید شاهد کاهش وزن خود باشید.
به علاوه اگر هدف کلی شما از انجام این ورزش رسیدن به تناسب اندام و داشتن شکمی تخت می باشد باید گفت که در پیلاتس در خانه برای لاغری حتما باید از یک رژیم غذایی پیروی کنید. در رژیم غذایی خود می توانید غذاهای سالم و مقوی مانند پروتئین، غلات کامل، میوه ها و سبزیجات و انواع دیگری از ورزش های قدرتی مانند پیاده روی، شناکردن، دویدن و یا دوچرخه سواری را جای دهید تا سریع تر به هدف خود برسید..

حرکات ساده پیلاتس در خانه

در ادامه انواع مختلفی از حرکات ساده پیلاتس در خانه را برای شما مطرح کرده ایم تا با انجام حرکات ساده پیلاتس در خانه همراه دوستان و اشنایان خود از ورزش کردن لذت ببرید و در کنار آن به تناسب اندامی که آرزوی ان را دارید برسید. انواع حرکات ساده پیلاتس در خانه عبارتند از :
• شکم تخت : پیلاتس صد
• شکم تخت : غلتیدن به بالا
• شکم تخت : گردن
• پایین کمر : پل کردن شانه ها
• بالای کمر : کشیدن تسمه
• بالا تنه : کشش تاندون
• بالا تنه : فشفشه
• پایین تنه : کشش زانو
• پایین تنه : لگد زدن به اطراف
• پایین تنه : نوسان پا
• استقامت : صندلی دیواری
• هوازی : پرش ایستاده
• گرفتن ریسمان

فواید پیلاتس در منزل

ورزش پیلاتس در منزل همانند سایر ورزش ها از فواید و مزایای بسیار زیادی برخوردار است که تمامی این مزایا عملکرد مثبتی رو اندام های بدن شما می گذارند. در ادامه به برخی از مهم ترین فواید پیلاتس در منزل پرداخته ایم. فواید این ورزش عبارتند از :
• تحرک مفاصل
• کاهش وزن
• کاهش استرس و تنش
• بهبود وضعیت بدنی
• تقویت ماهیچه ها و ساخت ماهیچه های قوی
• افزایش قدرت
• افزایش انعطاف پذیری
• تقویت و استواری عضلات مرکزی بدن
• تقویت کف لگن
فواید گفته شده این ورزش در بالا تنها گوشه ای از مزایای این ورزش بود و اگر تمرینات این ورزش را به طور صحیح انجام دهید از مزایای بسیار بیشتری برخوردار خواهید بود. از طرفی دیگر هر ورزشی در صورت اشتباه انجام دادن تمرینات اسیب هایی به بدن وارد می کند و پیلاتس نیز از این قاعده مستثنا نبوده پس در هنگام انجام حرکات به خوبی دقت کنید.

ادامه مطلب پیلاتس در خانه را در مقاله ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش