اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010265638915561

آشنایی با تاریخچه ورزش فوتبال

کد: 140010265638915561

https://bit.ly/3nuz25i

، تهران , (اخبار رسمی): این ورزش هیجانی و جذاب یک ورزش تیمی و محبوب دل های همه افراد از پیر و جوان در همه ی کشور های جهان می باشد که توسط دو تیم یازده نفره برگزار می شود.

آیا می دانید تاریخچه این ورزش هیجانی که در سر تا سر دنیا از پیر و جوان طرفدار دارد به چند سال پیش بر می گردد؟ قدمت این ورزش هیجانی به چندین سده پیش از میلاد بر می گردد. ورزش فوتبال در ابتدا از کشور چین شروع شد و با گذشت زمان در یونان و روم نیز رواج پیدا کرد.


فوتبال مدرنی که امروزه تماشاچی های زیادی دارد در سال ۱۸۶۶ در مدارس انگلستان شکل گرفت و به تدریج گسترده پراکندگی آن همه ی جهان را زیر پوشش خود قرار داد. همچنین با پدید آمدن سازمان فیفا در سال ۱۹۰۴ و ایجاد رقابت های جام جهانی فوتبال این ورزش محبوب تر از قبل شد.

برای  کلاس فوتبال در تهران به اسان اسپرت مراجعه کنید.


درباره ورزش هیجانی فوتبال
این ورزش هیجانی در دو نیمه ۴۵ دقیقه ای با ۱۱ بازیکن انجام می شود که در بازی های رفت و برگشتی گاهی وقت های اضافه و پنالتی نیز به آن افزوده می شود. طول زمین این بازی جهانی ۹۰ تا ۱۲۰ متر و عرض آن ۴۵ تا ۹۰ متر است. جام جهانی این ورزش هیجانی از بزرگ ترین رویداد های ورزشی در تمام کشور ها می باشد که هر چهار سال یک بار یکی از کشور ها میزبان برگزاری آن می باشد.
علاوه بر جام جهانی مسابقه های بین المللی دیگری مانند بازی‌ های المپیک تابستانی، جام کنفدراسیون‌ها، جام باشگاه‌ های جهان، جام ملت ‌های اروپا و لیگ قهرمانان اروپا نیز رایج است. لیگ های زیاد دیگری مانند لا لیگا و لیگ برتر انگلستان در سایر کشور های جهان به وجود آمده است که نوعی مسابقات داخلی همانند فوتبال محسوب می شوند. از طرفی دیگر فوتبال همانند سایر رشته های ورزشی دیگر ضوابطی دارد که قوانین فوتبال نامیده می ‌شوند که هر کس خلاف آن ها عمل کند توسط فیفا تنبیه می شود.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/18/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش